۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۳۱۷۵۶۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات، صیانت از خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در دو انتخابات پیش رو در واقع صیانت از خون شهدا و پاسداری از اهداف اسلامی و انقلابی آن‌ها است.
حجت الاسلام يعقوبي- يادواره شهداي پيش قلعه حجت الاسلام يعقوبي- يادواره شهداي پيش قلعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، شامگاه جمعه در یادواره 23 شهید شهر پیش‌قلعه که با حضور ائمه جمعه استان، مسؤولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم این شهر به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه امسال از مردم خواست تا با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه سیاسی دیگری در کشور خلق کنند.

 

وی ادامه داد: البته مردم استان خراسان شمالی و سراسر کشور به آن میزان از بصیرت و آگاهی رسیده‌اند که با درک اهمیت و جایگاه انتخابات، هفتم اسفندماه امسال در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده‌ای داشته و سرنوشت چند سال آینده کشور خود را تعیین کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به تلاش دشمنان برای تأثیرگذاری در روند انتخابات، خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته دشمنان با تمام توان برای خدشه‌دار کردن نظام مقدس اسلامی وارد میدان شده‌اند.

 

به گفته وی دشمنان اسلام و انقلاب و منافقان با نیت نفوذ در بین جوانان و شبیخون فرهنگی، قصد دارند انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را ناسالم و نادرست جلوه دهند اما مردم ما در هفتم اسفندماه با مشارکت پرشور و شعور خود در این انتخابات، امید دشمنان را به یأس تبدیل کرده و بر ادعاهای آن‌ها خط بطلان می‌کشند.

 

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: افزون بر شرکت در انتخابات، همه باید هوشیار بوده و با دقت و مطالعه به افرادی که اصلح هستند رأی دهند و آن‌ها را به عنوان نماینده خود به مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بفرستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با تأکید بر حفاظت و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا، افزود: درواقع مشارکت حداکثری و آگاهانه مردم در دو انتخابات پیش رو صیانت از خون شهدا و پاسداری از اهداف اسلامی و انقلابی آن‌ها است.

 

وی بابیان اینکه شهدا گوهرهای ناب انقلاب و نظام اسلامی هستند، ادامه داد: این بزرگواران برای حفظ اسلام و انقلاب از جان خود گذشته و آن را با خلوص نیت تقدیم کردند و اکنون همه ما وظیفه داریم با حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی، راه شهدا را ادامه دهیم.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در شهادت همچنان باز است، اضافه کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم هر دو یک هدف را دنبال کرده و راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا را پیمودند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه این شهدا برای آرامش و امنیت ما جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند، تصریح کرد: در برابر این ایثار و فداکاری ما باید راه آن‌ها را ادامه داده و مراقب باشیم جای ارزش‌ها با ضد ارزش‌ها عوض نشود.

 

وی اظهار کرد: جوانان باید هوشیار و بصیر باشند تا دشمنان در دل‌های آن‌ها نفوذ نکرده و ارزش‌ها و باورهای اسلامی و انقلابی آن‌ها را تغییر ندهد چراکه در این حالت نمی‌توانند حافظ آرمان‌های شهدا و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی بابیان اینکه امروز فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ابزارهای نفوذ فرهنگی دشمنان است، خاطرنشان کرد: جوانان ما باید با استفاده درست از این شبکه‌های مجازی، این‌گونه فضاها را سالم نگاه داشته و از آن برای ترویج آموزه‌های اسلامی و انقلابی بهره برند.

 

گفتنی است، در پایان این یادواره از خانواده شهدای شهر پیش‌قلعه تجلیل شد./9314/202/ب2

ارسال نظرات