۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۳۱۷۶۹۸
معاون اقتصادی شهرداری تهران خبر داد؛

پیشرفت عمرانی 95 درصدی فاز نخست شهر آفتاب

خبرگزاری رسا ـ معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تأکید بر این‌که ناشران نگران آماده‌سازی به‌موقع بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نباشند، گفت: بیش از 95 درصد عملیات عمرانی این پروژه به پایان رسیده است.
 نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، قدرت گودرزی، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان این‌که مراحل ساخت فاز نخست مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حال حاضر رو به پایان است و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید، اظهار کرد: بیش از 95 درصد عملیات عمرانی این پروژه به پایان رسیده است؛ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نیمه نخست اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد و مدیریت شهری هیچ نگرانی برای برگزاری آن ندارد.

 

وی با اشاره به این‌که در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور شهردار تهران در محل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد، بیان کرد: در این جلسه، بر سرعت بخشیدن به آماده‌سازی این مجموعه در عین توجه به کیفیت تأکید شد.

 

 معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: باید اعلام کنم چندین جلسه با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم‌مقام وزیر برگزار کرده‌ایم و حتی آنها از محل نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

 

گودرزی با تأکید بر این‌که جلسه‌های منظمی با هدف هماهنگی برای سرعت بخشیدن به روند کار توسط مدیران شهری برگزار می‌شود، گفت: هم اکنون با جدیت مشغول انجام امور زیربنایی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب هستیم و تأسیسات زیربنایی اعم از برق و مخابرات مراحل پایانی آماده‌سازی خود را سپری می‌کنند.

 

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: برای انتقال بازدیدکنندگان از نمایشگاه و ایجاد امکانات رفاهی برای غرفه‌داران نیز نگرانی نداریم.

 

وی با بیان این‌که ایستگاه مترو شهر آفتاب در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: پیشرفت‌های خوبی در مترو تهران انجام شده است و با تعطیلی ایستگاه‌های حرم مطهر و کهریزک، اقدامات زیرساختی به منظور تجهیز ایستگاه شهر آفتاب در حال انجام است.

 

گودرزی تأکید کرد: بدون شک، این مجموعه نمایشگاهی از مجموعه نمایشگاه‌های نمونه خاورمیانه خواهد بود./998/د102/ق 

منبع: شهر نوشت

ارسال نظرات