۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۳۱۸۰۶۹

نسخه دیجیتال کتاب «پیامبر مدارا و قاطعیت» منتشر شد + دانلود

خبرگزاری رسا ـ نسخه دیجیتال کتاب «پیامبر صلی الله علیه و آله مدارا و قاطعیت» از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان در فضای مجازی منتشر شد.
کتاب «پيامبر مدارا و قاطعيت»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نسخه دیجیتال کتاب پیامبر صلی الله علیه و آله مدارا و قاطعیت اثر غلامحسین حسینی در فضای مجازی منتشر شد.

 

این کتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقی‌ها و صفحه بندی و با امکانات تحقیقاتی فراوان (جستجو ارسال پیامک انتخاب و ذخیره متن و امکانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوک مارک (صفحات مورد علاقه) انتشار یافت.

 

مدیر تولید این مرکز اعلام نمودند این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات «پیامبر اکرم، حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)» و «اخلاق و تربیت اسلامی» و «مقالات» در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است. این مجموعه توسط مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

 

علاقه‌مندان برای دانلود این کتاب اینجا را کلیک کنند./998/د102/ق 

منبع: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان

ارسال نظرات