۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۳۱۸۰۸۳

جنبش امت لبنان بر پیروزی این کشور بر تروریسم تأکید کرد

خبرگزاری رسا ـ جنبش امت لبنان لغو بسته حمایتی عربستان از ارتش این کشور را محکوم کرد و اظهار داشت که پیروزی لبنان بر تروریسم حتمی است.
جنبش الامه لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش امت لبنان با صدور بیانیه ای لغو بسته حمایتی عربستان نسبت به ارتش لبنان را محکوم و بیان کرد: لغو این تصمیم در شرایطی که لبنان با گروه های جنایتگر تروریستی در حال  مبارزه است، غیر قابل قبول است.

 

در بیانیه این جنبش آمده است: لبنان همانگونه که با همکاری ارتش و مقاومت و  وجود حمایت مردمی، در جنگ سال 2006میلادی در برابر رژیم صهیونیستی توانست به پیروزی دست پیدا کند، امروز هم در مبارزه با گروه های تکفیری پیروز می شود.

 

در بخش دیگری از این بیانیه به موضع گیری های اتحایه عرب در قبال لبنان پرداخته شده و آمده است: این اتحادیه چرا در زمان اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداد؟ زمانی که در این سرزمین بارها به مقدسات مسلمانان توهین شد، این اتحایه چه نقشی ایفا می کرد؟

 

این جنبش در پایان بیانیه خود آورده است: رژیم صهیونیستی در فلسطین دست به نسل کشی می زند و در حال تغییر هویت عربی این سرزمین است، اما اتحادیه کشورهای عربی نسبت به این مساله اقدام مثمر ثمری انجام نداده اند. این اتحادیه پیش از هر درخواستی باید بر مبنای عقل و منطق رفتار کند./1321/ب903/د

ارسال نظرات