۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۳۱۸۱۰۵
با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی؛

پوستر سومین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی از پوستر سومین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی رونمایی شد.
آيت الله صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پوستر سومین همایش بین المللی تحجر و اسلام آمریکایی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران بعد از ظهر امروز در نشست خبری در فرهنگسرای انتظار رونمایی شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران در این مراسم به تبیین مصداق های «ضَّالِّینَ و غَیرْ الْمَغْضُوبِ» و «صِّراطَ الْمُسْتَقیمَ» که خداوند در قرآن بیان کرده است، پرداخت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی تحجر و اسلام آمریکایی را مصداق «ضَّالِّینَ و غَیرْ الْمَغْضُوبِ»، دانست و گفت: تحجر و اسلام آمریکایی یا اسلام سکولار، اسلام دنیا پرستی، اسلام حدف شدن در برابر قدرت ها، اسلام ترس و سازش و بی غیرتی مصداق «ضَّالِّینَ و غَیرْ الْمَغْضُوبِ» هستند.

 

وی روحانیت دارای اسلام واقعی را مصداق «صِّراطَ الْمُسْتَقیمَ» بیان و اظهار کرد: روحانیت اسلام واقعی، خدمتگذار، دردمند، شجاع، مبارز و وارسته  مصداق «صِّراطَ الْمُسْتَقیمَ» است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب را نمونه اعلاء روحانیت وارسته و مصداق «صِّراطَ الْمُسْتَقیمَ» عنوان و ابراز کرد: این دو رهبر بزرگوار در برابر قدرت ها ایستادند و با وجود این که خیلی ها در زمان امام خمینی(ره) روحانیت واقعی را اهل سازش می دانستند اما ایشان تا آخر در برابر قدرت ها ایستاد.

 

امام جمعه موقت تهران اسلام و امام حسین(ع) را با تحجر دیدن را نفوذ دانست و گفت: گروهی اسلام و امام حسین(ع) را با تحجر می بینند که نفوذ است و این افراد تحت تأثیر پول، مقام و قدرت قرار گرفته اند.

 

وی تحجر و تفکرات ساختگی را به لبه قیچی تشبیه کرد و گفت: این تفکرات ساختگی مانند لبه قیچی هستند که اگر زورشان برسد اسلام را تکه تکه می کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی افزود: باید از هر انحرافی به خدا پناه برد تا این انقلاب را به انقلاب منجی بشریت حضرت مهدی(عج) متصل کنیم./1310/202/ب1

ارسال نظرات