۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۳۱۸۱۴۷
عضو مجمع اصولگرایان اصفهان:

مهم‌ترین چالش مجلس آینده مدیریت شرایط پسابرجام است

خبرگزاری رسا ـ حیدری با اشاره به اهمیت استفاده از نظرات نخبگان و صاحب نظران، گفت: پسابرجام مهم ترین چالش پیش روی مجلس آینده است که باید بتوانیم به خوبی آن را مدیریت کنیم تا مانع آسیب رسیدن به کشور شویم.
دکتر کمال حيدري عضو مجمع اصولگرايان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، دکتر کمال حیدری شامگاه امروز در نشست سیاسی انتخاب اصلح در مدرسه علمیه رکن الملک، با اشاره به اهمیت سابق علمی و اجرایی خود، گفت: بهداشت در زمینه مسائل روانی و اجتماعی کار نکرده بود و بنده به این موضوع توجه ویژه داشتم و مجری برنامه سلامت جوانان در کشور شدم.

 

وی در ادامه افزود: وارد این عرصه شده‌ایم تا با همکاری یکدیگر حرکتی مهم و فعالیت مؤثر انجام دهیم و امضای میثاق نامه اصولگرایی نیز در این راستا بود، یا دشمنان آگاه هستند یا دوستان ناآگاه که شاهد برخی لیست‌ها در عرصه انتخابات هستیم، هوشیاری همه عزیزان وابسته به جریان اصولگرایی در این زمینه لازم است، امیدوارم با همت همه بتوانیم یک کار جمعی را برای آینده اصفهان و کشور رقم بزنیم.

 

حیدری پیرامون سؤالی راجع به ارائه لیست انتخابی ارائه شده از سوی هیأت رزمندگان اسلام اصفهان گفت: رییس هیأت امنای این هیأت آیت الله مهدوی هستند و ایشان ارائه لیست‌های دیگر را حرام می‌دانند و لیستی از سوی این هیأت ارائه نشده است، آیت الله مهدوی حضور دیگران را جایز می‌دانند اما مخالف ارائه لیست هستند.

 

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان خاطرنشان کرد: در زمینه مسائل سیاسی بنده اهل پرخاش و جو سازی و سرو صدا نیستم و طی 35 سال فعالیت سیاسی خود همه چیز را با آرامش پیش برده‌ام، در پسابرجام مهم ترین چالش پیش روی مجلس آینده است که باید بتوانیم به خوبی آن را مدیریت کنیم تا مانع آسیب رسیدن به کشور شویم.

 

وی با اشاره به اهمیت ارتباط با مردم بر اساس مسائل کارشناسی و خرد جمعی، اظهار کرد: باید بتوانیم از نقطه نظرات افراد صاحب نظر و نخبگان جامعه به خوبی استفاده کنیم، ارتباط میان مسؤولان و مردم باید مؤثر و در راستای حل و فصل مشکلات ملت و کشور باشد، مسؤولان باید با مردم بر اساس شئونات و وظایف مشخص شده ارتباط داشته باشند و البته لازم است که به نماینده برای تصویب و پیگیری قوانین از سوی نخبگان و صاحب نظران کمک شود./1304/203/ب1

ارسال نظرات