۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۳۱۸۳۷۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

حضور حداکثری و انتخاب اصلح تیری بر قلب دشمنان و بدخواهان نظام است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح تیر زهر آگینی بر قلب دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سروستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر  صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: موضوع انتخابات 7 اسفند از رویدادهای مهم جامعه اسلامی است که نقش اساسی در توسعه و پیشبرد آرمان های اسلامی دارد.

 

حجت الاسلام سروستانی تصریح کرد: یکی از دموکراتیک ترین حکومت های جهان کنونی است جمهوری اسلامی است که به رهبری حضرت امام (ره) و بر اساس تعالیم الهی و قرآنی شکل گرفت و بیش از 36 سال از آن می گذرد.
 
 
وی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات افزود: در قرآن کریم به شورا و مشورت توصیه شده است و در این برهه حساس تاریخ انقلاب اسلامی تشکیل مجلسی متدین، پویا آگاه به مسائل روز و حقوق ملت از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تاکید کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای بار دیگر به دشمنان اعلام کند که انقلاب ما با پشتوانه مردمی به پیروزی رسیده است و در آن انتخابات به صورت ازادانه برگزار می شود.
 
 
وی اضافه کرد: در شرایطی که با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری دسیسه ها و توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شوند حضور حداکثری اقشار مختلف مردم با هر گرایش و سلیقه ای پای صندوق های زمینه افزایش روند شتابان پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی را فراهم می کند.
 
 
حجت الاسلام سروستانی با بیان این که دومین مسأله مهم بحث انتخابات، انتخاب اصلح است تصریح کرد: ملاک افراد برای رای دادن نباید بر اساس قومیت ها و مباحث و امور دنیوی باشد، بلکه لازم است بر مبنای شایستگی و تقوای نامزدها به آنان رای بدهند.
 
 
وی ضمن تاکید بر لزوم انتخاب نامزدهای اصلح ادامه داد: بر اساس یک سری الگوها و تجاربی که داریم افرادی که وابسته به نظام اسلامی و معتقد به باورها و اعتقادات دینی و انقلابی هستند موفقیت بیشتری در خدمت به مردم داشته اند.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به ویژگی های نامزد اصلح ادامه داد: تمام تلاش مردم باید انتخاب نمایندگانی با خصوصیاتی از قبیل اعتقاد راسخ به اسلام و اهداف عالیه نظام اسلامی، ایمان، توانمندی در قانونگذاری و اصلاح قوانین، ایستادگی در برابر بدخواهان و زورگویان، توجه به محرومان و دوری از اشرافی گری باشد.
 
 
حجت الاسلام سروستانی با بیان این که در 7 اسفند شاهد دو انتخاب هستیم، افزود: افزون بر انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس مهم خبرگان رهبری را به عنوان مجموعه ای تاثیرگذار و سرنوشت ساز که دارای رسالت خطیری درباره رهبری، به عنوان سکاندار انقلاب هستند در پیش رو داریم.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تأکید کرد: امیدواریم چهره هایی دارای این ویژگی ها انتخاب شوند تا ثابت کنیم که نظام اسلامی کاملا مردمی است و وفاداری و علاقه آحاد مردم به انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر می شود.846/203/ب1
ارسال نظرات