۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۱۸۴۰۷
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

حضور مردم در انتخابات امنیت را به ارمغان می آورد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان این که مردم پشتوانه عظیم دولت هستند، گفت: حضور مردم در انتخابات امنیت را به ارمغان می آورد.
انتخابات

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حضور مردم در انتخابات و دیگر صحنه های نظام به دشمن اجازه تعرض نمی دهد.

 

وی با بیان این که موافقان و مخالفان خواهان امنیت هستند، افزود: همه مردم باید پای صندوق های رأی حاضر شوند چرا که حضور مردم تأمین کننده امنیت کشور است.

 

حجت الاسلام شمسی فر تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های انقلاب موجب می شود دیگر قدرت های جهان در برابر کشور کوتاه بیایند و اهداف کشور به ارمغان رسد.

 

وی با اشاره به این‌که دشمنان حضور مردم در انتخابات را رصد می‌کنند، اظهار داشت: حضور مردم در صحنه های انقلاب تیری بر چشم دشمنان نظام است.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد در ادامه با اشاره به فعالیت بیگانگان و تبلیغ رسانه های غربی یادآور شد: امام راحل در سخنان خویش فرمودند هر موقع دشمنان از شما تعریف کردند به عملکرد خویش بنگرید.

 

وی تأکید کرد: در عرصه انتخابات نیز کسانی که دشمن به آنها امید بسته است، نباید به این افراد رأی داد بلکه باید مخالف نظر دشمن عمل کرد.

 

حجت الاسلام شمسی فر دینداری، ساده زیستی و پایبندی به ارزش های اسلامی را معیارهای مهم انتخاب فرد اصلح عنوان کرد و گفت: کسی که نمی تواند ظواهر اسلامی را رعایت کند نمی تواند به مجلس شورای اسلامی برود.

 

وی با اشاره به پخش موسیقی هایی در ستادهای انتخاباتی که در خور شأن کاندیداها نیست، اظهار داشت: نادیده گرفتن ایام فاطمیه از یک کاندیدای مجلس شورای اسلامی دور از انتظار است.

 

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان این که تبلیغات کاندیداها معیاری مناسب در انتخاب افراد اصلح است، گفت: هزینه های کلان و ریخت و پاش کاندیداها نشان دهنده این است که این افراد نمی توانند خدمتگزار خوبی برای مردم در مجلس باشند./9459/302/ب1

ارسال نظرات