۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۱۸۵۴۲
دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان تبیین کرد؛

شاخص‌های انتخاب لیست پنج نفره مجمع اصولگرایان اصفهان

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باطنی شاخص های انتخاب لیست واحد پنج نفره مجمع اصولگرایان اصفهان را تشریح کرد و گفت: برخی از این شاخص‌ها تعهد، تخصص هایی که بتواند در عرصه قانون گذاری به کمک مجلس بیاید، بصیرت کافی برای شناخت خودی از غیر خودی و حساس بودن نسبت به جریان فتنه سال 88 است.
حجت الاسلام باطني جانشين مدير حوزه علميه اصفهان

حجت الاسلام علیرضا باطنی، دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره شاخص های مجمع اصولگرایان اصفهان در انتخاب لیست واحد پنج‌نفره مجلس شورای اسلامی گفت: در مقطع کنونی ضرورتی نیروهای اصیل انقلاب را به فکر فرو برد و در اصفهان ماه ها قبل حرکتی آغاز شد و همه  کسانی که دل در گرو نظام و انقلاب و رهبری داشتند و در عرصه های مختلف این دلدادگی را به منصه ظهور رسانده بودند و امروز هم همین  هدف را دنبال می کنند در صدد چاره اندیشی برآمدند.

 

وی ادامه داد: در همین راستا جمعی از افراد تاثیرگذار اصولگرا را فراخوان شدند و کامل ترین جمع در این تشکل جدید تحت عنوان مجمع اصولگرایان اصفهان شکل گرفت، این حرکت و تشکل انتخابات را ایستگاه پایانی خود معرفی نکرده  و اساساً هم برای انتخابات ایجاد نشده است.

 

جانشین مدیر حوزه های علمیه استان اصفهان، افزود: انشاء الله این مجمع حرکتی ادامه دار است و شاید در آینده  از خلال آن نیروهای کارآمد و مدیران شایسته و توانمند برای اداره عرصه های مختلف کشور تربیت بشوند، امید است افراد انقلابی، متعهد و متخصص و افراد وفادار به آرمان شهدا نیاز مدیریتی امروز و آینده کشور را تامین کنند، البته ما نمی توانیم به راحتی از سرفصل مهمی به نام انتخابات به سادگی عبور کنیم.

 

حجت‌الاسلام باطنی تصریح کرد: در مجمع اصولگرایان اصفهان از همه تشکل‌های شناخته شده اصولگرایی دو نفر نماینده عضو هستند و برخی اشخاص حقیقی فعال در عرصه های اجتماعی و افرادی که گرچه در تشکلها عضو نیستند  اما با نگاه اصولگرایی در حیطه های مختلف تاثیرگذارند نیز عضو مجمع هستند و بسیار امیدواریم لیست دومی در اصفهان منتشر نشود.

 

افراد مجمع از کسانی انتخاب شدند که نظام جمهوری اسلامی را به طور کامل قبول داشته باشند

وی  ابراز داشت: در مجموع یک مجموعه حدود 80 نفره را گرد آوردیم و جمعی تحت عنوان شورای هماهنگی اصولگرایان، اطلاعات افراد کاندیدا شده اصولگرا را جمع آوری کردند و از آن ها دعوت شده و زندگینامه آن ها مورد بررسی و بحث قرار گرفت و با رای گیری نهایتاً پنج نفر در لیست واحد اصولگرایان قرار گرفتند.

 

دبیر مجمع اصولگرایان اصفهان، توضیح داد:  مهمترین شاخص برای شورای هماهنگی در انتخاب افراد، تعهد، تخصص هایی که بتواند در عرصه قانون گذاری به کمک مجلس بیاید، بصیرت کافی برای شناخت خودی از غیر خودی، حساس بودن نسبت به جریان فتنه سال 88، بحث خطر نفوذ و میزان شناخت عرصه های نفود دشمن است.

 

حجت الاسلام باطنی بیان داشت: همچنین در میان کاندیداها افرادی مورد نظر قرار گرفتند که نظام جمهوری اسلامی را به طور کامل پذیرفته باشند و انقیاد در راه حضرت امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری داشته باشند و شاخص حرکت انقلابی برای آنان رهبر فرزانه انقلاب باشد و حداکثر سعی در اعمال این شروط  در مجمع مورد توجه قرار گرفته است./869/302/ب2

ارسال نظرات