۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۳۱۸۸۸۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان نظام از حضور حداکثری ملت ایران حیرت زده اند

خبرگزاریز رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضور حداکثری امروز ملت ایران پیام روشنی برای دشمنان نظام و انقلاب داشته است، گفت: به حتم دشمنان انقلاب از این حضور بی نظیر ملت ایران حیرت زده و مبهوت مانده اند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز پس از شرکت در انتخابات در مسجد عشقی این شهرستان، انتخابات را نماد مردم سالاری دینی و حاکم بودن دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی بر پایه مردم شکل گرفته است، افزود: مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی نیز به حضور در صحنه ملت بزرگ ایران است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران امروز نیز همانند گذشته حضوری پرشور در این انتخابات داشتند، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امروز به حتم انقلاب و نظام را بیمه خواهد کرد.

 

امام جمعه قائمشهر حضور در انتخابات را مسأله ای مهم برشمرد و ادامه داد: بعد از انتخابات هر کسی که منتخب مردم شد دیگران باید به او احترام بگذارند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در انتخاب فرد اصلح در انتخابات معیار را نباید بر عناوین افراد قرار دهیم، خاطرنشان کرد: معیار ما برای انتخابات باید شایستگی‌ها، ارزش‌های ذاتی و عملکرد افراد باشد.

 

وی با بیان این که انتخابات فرصت مبارکی برای ابراز نظر و سهیم شدن آحاد جامعه در تصمیم‌گیری‌های کشور است، افزود: امروز آحاد ملت ایران حق دارند برای تعیین سرنوشت آینده کشور به پای صندوق های رأی آمده و فرد مورد نظر خود را بر گزینند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امروز همه جریان های سیاسی امروز در این انتخابات حاضر هستند، گفت: مردم کشورمان با یک واسطه حتی در تعیین رهبر انقلاب نیز مشارکت دارند و این همان مشارکت مردم در همه بخش های کشور است.

 

وی با تأکید براین که متأسفانه برخی ها در داخل با اجانب و بیگانگان هم گام شده اند، افزود: اما باید بدانند مردم صبور و غیور ایران بیدارند و توطئه‌های آنان هیچ تاثیری بر این ملت ندارد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران بدون توجه به لیست های خارجی تنها گوش به فرمان ولایت و رهبری بوده و هستند، خاطرنشان کرد: این ملت عاشق و دلداده انقلاب و رهبری هستند و تنها در همین مسیر گام بر می دارند.

 

امام جمعه قائمشهر با بیان این که حضور حداکثری امروز ملت ایران پیام روشنی برای دشمنان نظام و انقلاب داشته است، تصریح کرد: به حتم دشمنان انقلاب از این حضور بی نظیر ملت ایران حیرت زده و مبهوت مانده اند./950/203/ب1

ارسال نظرات