۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۱۸۸۹۳
رییس کل دادگستری هرمزگان:

تا کنون شکایتی از روند برگزاری انتخابات در استان گزارش نشده است

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی هرمزگان از فعال بودن شعب رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبر داد و گفت: تا کنون شکایتی از روند برگزاری انتخابات در استان گزارش نشده است.
ستاد انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان هرمزگان امروز در حاشیه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی، گفت: انسجام ملت ایران و لبیک به نداى مقام معظم رهبری، پیام تک تک آراء ملت در صندوق هاى رأى براى کشورهاى غیر دوست است.

 

وی تاکید کرد: کشورهاى غرض ورز بدانند که ملت ایران زیر بار ظلم نرفته و از باب مخاصمه و دشمنى هرگز نمى توانند با این ملت وارد شوند.

 

رییس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی هرمزگان، استقامت براى دستیابى به استقلال ملى و تقویت خوى استکبار ستیزى را پیام شرکت ایرانیان فهیم و آگاه در انتخابات به کشورهاى دوست عنوان کرد.

 

حجت الاسلام اکبری با بیان اینکه آراء ملت در دروه هاى گذشته همانند پتک بر سر دشمن فروآمد، گفت: مردم استان هرمزگان باید در اجراى امر خیر شتاب داشته باشند و در این دوره هم نظیر دوره هاى گذشته مایه افتخار مملکت و کشور باشند.

 

رییس کل دادگسترى استان هرمزگان از رصد تمامی مراحل انتخابات از قبل ثبت نام تا پس از پایان رأی گیری از سوی دادگستری و بر اساس دستورالعمل ریاست قوه قضاییه از 5 ماه گذشته و تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان خبرداد.

 

وی از فعال بودن شعب رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبرداد و تصریح کرد: تا کنون شکایتی از روند برگزاری انتخابات در استان گزارش نشده و به حمدالله تمام روند این دوره از انتخابات سالم برگزار شده است.

 

رییس ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی هرمزگان، در پایان تصریح کرد: در صورت بروز تخلف، به صورت ویژه و سریع رسیدگی می‌شود./851/203/ب1

ارسال نظرات