۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۱۸۹۱۲
آیت الله علما:

حضور گسترده مردم در انتخابات خاری بر چشم دشمنان انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با ابراز رضایت از حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات، گفت: هر رأی مردم که به صندوق ریخته می شود همانند خاری در چشم دشمنان انقلاب فرو می رود.
امام جمعه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای بر عزت و اقتدار کشور افزوده و دشمنان را نا امید می کند.

 

آیت الله علما تصریح کرد: همه افراد باید در عرصه انتخابات حضور یابند، خوشبختانه از ساعات اولیه صبح امروز شاهد حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات بودیم.

 

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: دشمنان انقلاب به صفوف مردم چشم دوخته و طولانی بودن این صفوف آن ها از دستیابی به نقشه های شوم خود باز می دارد و هر رای مردم ایران به منزله خاری بر چشم دشمنان است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: آمریکا و انگلیس به دنبال فتنه گری در کشور هستند، اقتدار ایران جرات هر گونه اقدام و سخن را از آمریکا و انگلیس گرفته است.

 

خطیب نماز جمعه کرمانشاه بیان داشت: مستکبران جهان باید آگاه باشند که ملت ایران همواره حامی و پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده و در شرایطی که تحت فشار نیز باشند دست از حمایت انقلاب و نظام برنخواهند داشت.

 

وی تاکید کرد: دشمن قصد دارد با تفرقه افکنی کشور را دوقطبی کرده و میان مردم دو دستگی بوجود آورد اما کشور ایران یک قطبی بوده و در اتحاد کامل با هم و مطیع فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

 

آیت الله علما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: باید مراقب نفوذ دشمنان در کشور بود، بکار بردن لفظ تندرو صحیح نیست و هیچ یک از افراد کشور را نباید با این لفظ مورد خطاب قرار داد.

 

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: ملت انقلابی ایران باید همچون 37 سال گذشته، قاطعانه در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی کرده و مرعوب تهدیدات آن ها نشوند.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان با اشاره به لزوم برگزیدن افراد صالح در انتخابات گفت: مردم با انتخابی آگاهانه افراد اصلح و شایسته را برگزیده و اجازه ورود افراد نالایق به مجلسین را ندهند./857/201/ب1

ارسال نظرات