۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۳۱۸۹۳۱
رییس ستاد انتخابات مازندران:

هفتم اسفند به تجلی اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب تبدیل شد

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به حضور بی نظیر ملت ایران در پای صندوق های رأی، گفت: هفتم اسفند ماه به تجلی اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب تبدیل شده است.
ايران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، علیرضا یونسی، رییس ستاد انتخابات مازندران امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان رسانه ها را یار اصلی مسؤولان اجرایی در کار اجرا دانست و گفت: رسانه ها حلقه واسط مردم و دولت هستند که رسالت خود را به شکلی شایسته در همه عرصه ها انجام می دهند.

 

وی با بیان این که تعداد کل حوزه های انتخابیه در مازندران نه حوزه اصلی و 47 حوزه فرعی  در 22 شهرستان است، افزود: از ساعات ابتدایی امروز تمامی عوامل اجرایی، بازرسین، نیروهای امنیتی و انتظامی در شعبات اخذ رای مستقر شدند.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران تعداد واجدین شرایط رأی دادن در مازندران را دو میلیون 235 نفر اعلام کرد و گفت: بر اساس آمار به دست آمده تاکنون حدود 800 هزار مازندرانی در انتخابات شرکت کردند که تجربه نشان داده که میزان مشارکت در ساعات بعد از ظهر از افزایش چشمگیری برخوردار خواهد بود.

 

یونسی خاطر نشان ساخت: بنا بر اطلاعات واصله در همان ساعات نخست صبح امروز مردم عزیز در جای جای  استان با حضور بی نظیر در پای صندوق های رای حاضر شدند و این نویدی از جشن ملی است.

 

وی با بیان این که چشم همه جهانیان به ایران دوخته است که چه تجلی شکوهمندانه ای رقم خواهد خورد، عنوان داشت: ایران عزیز اسلامی تنها کشور اسلامی ست که قدرت در آن از سوی مردم جابجا می شود و و نخبگان و خبرگان  با میل و اراده مردم انتخاب می شوند که در هیچ جای جهان به این گستردگی نیست.

 

معاون سیاسی امنیتی مازندران با اشاره به این که حضور مردم در انتخابات تعیین کننده است، بیان کرد: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشکوه خود در انتخابات های مختلف نشان دادند که انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های حماسه آفرینی آنان و به رخ کشیدن اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

 

یونسی با بیان این که هر جا که نظام و انقلاب به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته، مردم با عظیم ترین تجلی حضور نقش آفرینی کرده اند، گفت: با توجه به حضور پرشور مردم در ساعات اولیه پس از آغاز انتخابات در کشور و استان، یقینا حماسه ای بزرگ در راه است و مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری موجبات یاس دشمنان را فراهم می آورند.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به این که همه شرایط برای حماسه آفرینی مردم مازندران و حضور پرشور آنان در انتخابات فراهم است، افزود: مشارکت 93 درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری 92 و مشارکت 76 درصدی آنان در انتخابات مجلس نهم، مؤید این است که مازنی ها به بهترین شکل در این دوره نیز به رسالت خود عمل می کنند.

 

رییس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به این که در طول دوره تبلیغات تعداد داوطلبین مجلس شورای اسلامی کاهش پیدا کرد و در حال حاضر به 143 نفر رسیده  که برای 12 کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت، گفت: طی دوره تبلیغات شاهد بودیم که دواطلبان و طرافدارانشان مولفه های قانونی و اخلاقی را رعایت کردند که البته تخلفات ریزی گزارش شده که با تذکر، توصیه  و ارشاد رفع رجوع شد.

 

یونسی استقبال مردم از ساعات نخست صبح امروز را باشکوه اعلام کرد و افزود: بر اساس قانون آغاز انتخابات در مازندران همزمان با سراسر کشور ساعت 8 صبح امروز 7 اسفند آغاز شده و تا ساعت 18  به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت که اگر این زمان پاسخگوی حضور مردم نباشد، با درخواست استاندار محترم از وزارت کشور، زمان اعلام شده تمدید خواهد شد./950/203/ب1

ارسال نظرات