۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۳۱۹۰۲۳
رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کاشان:

نماینده شورای اصولگرایان کاشان راهی بهارستان شد

خبرگزاری رسا ـ رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کاشان گفت: سید جواد ساداتی نژاد نماینده منتخب شورای اصولگرایان شهرستان کاشان به عنوان رأی اول کاشان راهی بهارستان شد.
سيد جواد ساداتي نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حمیدرضا مؤمنیان رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کاشان صبح امروز دقایقی بعد از شمارش آراء در ستاد مرکزی حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: سید جواد ساداتی نژاد، نماینده شورای اصولگریان کاشان با کسب 52 هزار و 899 رای و با اختلاف 6 هزار و 893 رای نسبت به نفر دوم حسن فدایی راهی بهارستان شد.

 

وی افزود: از مجموع کل 204 صندوق رای،120 هزار و 963 آرای مأخورده حوزه انتخابیه شهرستان کاشان بود که از این تعداد 753 رای باطله به صندوق ریخته شده بود.

 

مؤمنیان، مشارکت مردم شهرستان کاشان در انتخابات 7 اسفند ماه امسال را 57 درصد اعلام کرد و گفت‌: در مجموع میزان مشارکت حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل 61 درصد بوده است.

 

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کاشان یاد آور شد: این آمار بدون احتساب آرای شهرستان آران و بیدگل است.

 

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کاشان بیان کرد: 16 نامزد در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل حضور داشتند.

 

وی افزود: این تعداد کاندیدا در 242 شعبه اخذ رأی در کاشان و بخش های مرکزی، نیاسر و برزک و  و 68 شعبه اخذ رأی در شهرستان آران و بیدگل و بخش های  مرکزی و کویرات رقابت رقابت کردند.

 

به گفته وی، 12 نامزد نیز در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان اصفهان با یکدیگر رقابت کردند.

 

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان کاشان، گفت: بیش از 5 هزار عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فعالیت داشتند./1307/302/ب1

ارسال نظرات