۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۳۱۹۱۷۲

برپایی نمایشگاه «هزار و یک شب» در کتابخانه مرجع کانون

خبرگزری رسا ـ نمایشگاهی از منتخب داستان‌های «هزار و یک شب» در کتاب‌خانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.
هزار و يک شب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نمایشگاهی از منتخب داستان‌های «هزار و یک شب» در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است. در این نمایشگاه نزدیک به صد عنوان از آثار شاخص تألیفی و ترجمه‌ای داستان‌های هزار و یک شب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 

بر اساس این گزارش، کتاب‌های «افسانه‌های هزار و یک شب» با ترجمه رؤیا خویی، «هارون‌الرشید و گدای سمج» ترجمه یوسف آموزگار، «پرواز با اسب آبنوس» بازنویسی محمد شمس، «یک شب از هزار شب» اثر فرهاد حس‌زاده، «و هفت قصه دیگر» نوشته‌ مجید سیف، «سفرهای سندباد» اثر محمدعلی سپانلو با نقاشی علی‌اکبر صادقی، «داستان‌های نفیس هزار و یک شب» اثر عبدالطیف طسوجی تبریزی و... ازجمله آثاری است که در نمایشگاه ویژه ماه‌های اسفند 94 و فروردین 95 به نمایش گذاشته شده است.

 

نمایشگاه منتخبی از کتاب‌های قصه‌های «هزار و یک شب» از اول اسفند 94 در کتاب‌خانه مرجع کانون در خیابان خالد اسلامبولی تهران برپا شده و تا پایان فروردین 95 همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت 8 تا 16 پذیرای بازدیدکنندگان است./907/د102/ق 

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون

ارسال نظرات