۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲
کد خبر: ۳۱۹۱۹۷
حجت الاسلام اشکوری:

دشمنان به مردم‌سالاری در ایران اعتراف کردند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اشکوری به ایستادگی مردم در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات به گونه‌ای بود که دشمنان نیز با عملکردشان به مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند.
حجت الاسلام اشکوري

حجت الاسلام سید عبدالمجید اشکوری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، پیام حضور مردم در انتخابات را بیعت با امام و نظام اسلامی خواند و اظهار داشت: مردم ایران در انتخابات نشان دادند که بر آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب و پیروی از رهبر معظم انقلاب استوار هستند.

 

وی به ایستادگی مردم در برابر دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان برای انتخابات، توطئه‌هایی را چیده بودند که حضور مردم را کمرنگ کنند یا در گام بعد در انتخابات فضای دو دستگی و آشوب به‌وجود آروند.

 

حجت الاسلام اشکوری افزود: حضور مردم در انتخابات به گونه‌ای بود که دشمنان نیز با عملکردشان به مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران اعتراف کردند، همان گونه که آنها در رادیو‌ها و رسانه‌هایشان رأی به برخی افراد را القا می‌کردند.

 

وی القای رسانه‌های بیگانه و رأی به لیست مورد نظر بیگانگان را اعتراف به مردم‌سالاری بودن نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: با نوع آرایش و رأیی که مردم به مجلس آینده داده‌اند، انتظار دارند که مسؤولان در چارچوب مبانی اسلام، انقلاب حرکت کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه افزود: مسؤولان باید رفتارشان را بر طبق مبانی و اصول انقلاب تنظیم کنند و کسانی که رأی آورده‌اند نیز طبق تعهداتی که به مردم داده‌اند برای رفع مشکلات تلاش کنند و برخلاف ظرفیت‌های نظام، حرکتی صورت نگیرد.

 

وی یادآور شد: نمایندگان مجلس باید متناسب با ظرفیت‌هایی که موجود است به تعهدات شان به بهترین شکل ممکن عمل و تلاش کنند مشکلات و معضلات کشور و مردم را رفع کنند.

 

حجت الاسلام اشکوری، رفع مشکلات کشور را نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از مشاوران کارآمد خواند و تأکید کرد: مسؤولان و نمایندگان با برنامه‌ریزی دقیق و مشاوره صحیح می‌توانند مشکلات نظام اسلامی را رفع کنند و به تعهدات شان در قبال مردم پاسخگو باشند./908/ت302/ج

ارسال نظرات