۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۳۱۹۲۷۸
مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام ناشران داخلی تا 12 اسفند‌ماه

خبرگزاری رسا ـ توکل‌صدیقی از تمدید زمان ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا پایان روز 12 اسفندماه خبر داد.
 نمايشگاه کتاب تهران

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدرضا توکل‌صدیقی، مدیر کمیته ناشران داخلی بیست‌و‌نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از تمدید زمان ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و اظهار کرد: تا تاریخ 8 اسفندماه، 2049 ناشر ثبت‌نام خود را از طریق مراجعه به سایت انجام دادند اما با توجه به استقبال ناشران و مصوبه شورای برنامه‌ریزی، این فرصت تا پایان روز چهارشنبه (12 اسفندماه) تمدید شد.

 

وی افزود: این آخرین فرصت ناشران برای ثبت‌نام مقدماتی با هدف حضور در بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و پس از این تاریخ، کمیته ناشران داخلی هیچ مسئولیتی در قبال ناشرانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، نخواهد داشت.

 

ثبت‌نام موقت به معنای استحقاق متقاضی برای دریافت غرفه نیست بلکه پس از بررسی درخواست متقاضیان و داشتن شرایط اختصاص غرفه از طریق پیامک و یا پُست الکترونیکی پذیرش ناشران به اطلاع آنها خواهد رسید. همچنین با اعلام متراژ غرفه و پرداخت صورت‌حساب از طریق درگاه بانک، ثبت‌نام ناشران قطعی خواهد شد.

 

ناشران فرصت دارند تا 12 اسفندماه، با توجه به زمینه فعالیت‌ خود به یکی از وب‌سایت‌های اعلام شده برای ثبت‌نام مراجعه کنند. برای این منظور ناشران عمومی به نشانی http://www.ipcu.ir ، ناشران کودک و نوجوان می‌توانند به نشانی http://www.cacbp.ir ، ناشران دانشگاهی به نشانی http://www.nbup.ir و ناشران آموزشی به نشانی http://www.afnam.ir برای ثبت‌نام مراجعه کنند.

 

 بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد./998/د102/ق 

منبع: ستاد خبری بیست‌و‌نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات