۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۳۱۹۴۲۴

اعزام بیش از 80 طلبه لرستانی به راهیان نور

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از اعزام طلاب لرستانی به راهیان نور خبر داد و گفت: اعزام طلاب از 25 اسفندماه آغاز می شود.
راهيان نور

حجت الاسلام فضل الله نجفی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب مدارس علمیه لرستان از 25 اسفندماه به مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس اعزام می شوند.

 

وی با اشاره به آغاز اعزام طلاب به راهیان نور، بیان کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته در این اعزام، بیش از 80 طلبه شهرستان الیگودرز به همراه اساتید و کادر حوزه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

 

حجت الاسلام نجفی عنوان داشت: در صورت فراهم شدن امکانات لازم و با توجه به شرایط دیگر طلاب مدارس علمیه استان نیز اعزام خواهند شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طلاب مدرسه علمیه الیگودرز در قالب دو کاروان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

 

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان در ادامه تصریح کرد: مبلغانی نیز به عنوان راوی در کاروان های اعزامی به مناطق عملیات جنوب مستقر می شود.

 

حجت الاسلام نجفی با بیان این که رزمندگان دلاور ما با تکیه بر ایمان، تقوا و توسل به ائمه معصومین(ع) در جبهه‌های حق علیه باطل به پیروزی رسیدند، افزود: اعزام کاروان راهیان نور فرصتی مناسب در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید بیعت با آرمان های شهدا است.

 

وی در ادامه مهم ترین درس شهدا را ایستادگی و مقاومت خواند و اظهار داشت: با تجدید بیعت با آرمان های شهدا، ایستادگی در برابر توطئه های دشمن و جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمن بزرگ ترین درس شهدا است.

 

حجت الاسلام نجفی با اشاره به این که روحانیت در دوران دفاع مقدس پیشگام بودند، عنوان داشت: امروز نیز روحانیت در عرصه های گوناگون نقش بسزایی در هدایت جامعه و افزایش آگاهی مردم به ویژه نسل جوان دارد.

 

وی اظهار داشت: روحانیت با آگاه سازی جوانان و نوجوانان نسبت به دسیسه های دشمن و تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی در جامعه و مقابله با سبک زندگی غربی نقش آفرینی می کند.

 

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان هدف از اعزام طلاب به اردوی راهیان نور را آشنایی نسل جوان با رشادت شهدا در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد./9459/302/ب1

ارسال نظرات