۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۳۱۹۹۵۳
رییس مجمع نمایندگان طلاب خبر داد؛

دیدار نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم با رهبر انقلاب

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد از قطعی شدن دیدار نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم دارای چشم‌انداز مأموریت است که براساس آن عمل می‌کند.
حجت الاسلام حسيني نژاد در اجلاسيه جامعه مدرسين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم شب گذشته در نشست این مجمع که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با تقدیر از حماسه آفرینی ملت ایران در هفتم اسفند گفت: مردم با حضور پر شور خود انقلابی دیگر آفریدند.


وی افزود: در دو سال اخیر ریل گذاری صحیحی برای برنامه های آینده مجمع نمایندگان طلاب و فضلا صورت گرفته است، از جمله های کارهایی که انجام شده قطعی شدن دیدار با رهبر معظم انقلاب و راه اندازی ویژه نامه مجمع است.


رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان این که یکی از طرح هایی که به زودی به ثمر می رسد راه اندازی پرتابل مجمع است، اظهار داشت: بیش از 2 هزار وام و جهیزیه در راستای گره زدن نمایندگان با بدنه طلاب و حوزه در نظر گرفته شده است.


وی ادامه داد: باید بر اساس مصوبات برنامه های مجمع را پیگیری کرد، برای مجمع نمایندگان طلاب چشم انداز مأموریت وجود دارد که بر اساس آن عمل می شود، از این رو نمایندگان مجمع طلاب باید نقش خود را به خوبی ایفا کرده و طلاب را امیدوار کنند.


حجت الاسلام حسینی نژاد با بیان این که کسانی باید در مجمع مسؤولیت داشته باشند که شأن وجایگاه آن را حفظ کنند، ابراز داشت: در حوزه جایی ایجاد شده با عنوان نت کوثر که همانند شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و تلگرام امکان برقراری ارتباط را به طلاب فراهم می‌کند./1323/پ202/ی

ارسال نظرات