۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۳۲۰۲۲۰
یکی از علمای بحرین:

خروج از چهارچوب عدل و انصاف منجر به تشدید بحران در کشور می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجد امام صادق (ع) بحرین تاکید کرد که عدالت و انصاف از شرایط کاهش بحران در کشور است.
حجت الاسلام محمد صنقور امام جمعه الدراز بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ محمد صنقور امام جمعه منطقه الدراز بحرین نسبت به خروج مسؤولان حکومتی از چهارچوب عدالت و انصاف در مدیریت کشور هشدار داد.


وی در خطبه‌های امروز نمازجمعه مسجد امام صادق (ع) گفت: چشم پوشی از ارزش‌ها کار عاقلانه‌ای نیست. حکومت باید به دنبال راه حلی برای برون رفت از دشمنی‌های دوجانبه در شرایط کنونی کشور باشد.


شیخ صنقور بدون اشاره به شخصیت‌های طرف نزاع و یا موضوع اختلاف‌ها افزود: دشمنی‌ میان حکومت‌ها و ملت‌ها و یا میان گروه‌های یک جامعه، در چهارچوب دولت واحد تحقق می‌یابد که باید با ریشه‌یابی این اختلاف‌ها و تلاش در جهت خشکاندن ریشه و عوامل کینه و دشمنی به مشکل پایان داد نه آنکه چنین بحران بزرگی را نادیده گرفته و از آن چشم پوشی کرد.


امام جمعه مسجد امام صادق (ع) ادامه داد: هنگامی که یکی از طرفین دعوا و یا هردوی آنها چهارچوب ارزش‌ها و اصول را کنار بگذارند، دشمنی و اختلاف را تشدید می‌کنند که در این صورت درمان چنین بحرانی بسیار سخت خواهد شد. چاره جویی برای رفع بحران با جلوگیری از افزایش آن، نگاه واقع بینانه به بحران همراه با تلاش در جهت مهار آن، فعالیت در راستای کاهش تاثیر مشکلات در جامعه و کوشش برای کاستن از عواقب بحران امکان پذیر است.


این روحانی بحرینی در پایان بر ضرورت همزیستی مسالمت آمیز میان افراد جامعه و تلاش برای افزایش اعتماد میان مردم به عنوان مقدمه شروع درمان مشکلات تاکید کرد./981/ب902/د

ارسال نظرات