۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۳۲۰۴۲۴

اعزام 10 کاشانی به مسابقات قرآنی کارگری کشور

خبرگزاری رسا ـ معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان از اعزام 10 نفر از منتخبان مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان به مسابقات قرآنی کارگری کشور در مشهد الرضا خبر داد.
حسن رمضاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حسن رمضانی معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان بعد از ظهر امروز در جمع قاریان قرآن جامعه کار و تلاش اعزامی به مسابقات قرآنی کارگری کشور در مشهد الرضا، گفت: از 10 نفر قاری منتخب مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش استان اصفهان برای حضور در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کارگری کشور در مشهد الرضا، 8 نفر از شهرستان کاشان، یک نفر از شهرستان نائین و یک نفر از شهرستان آران و بیدگل هستند.

 

وی افزود: بیش از 40 نفر از منتخبان و نفرات برتر دهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش شهرستان کاشان به مسابقات استان اصفهان اعزام شدند و از بین آنها 8 نفر موفق به کسب رتبه های برتر در رشته های حفظ 10جزء،20 جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه در استان اصفهان شدند و به عنوان نمایندگان استان اصفهان در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور در مشهد انتخاب شدند.

 

رمضانی یاد آور شد: از جمع 10 نفره نمایندگان استان اصفهان در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور خانم معصومه گودرزی نفر اول رشته قرائت، فاطمه میرزایی نفراول رشته ترتیل، ربابه تونه ای نفر اول حفظ کل، نجمه کریمیان نفر اول رشته مفاهیم قرآن، فاطمه مرنجابیان نفر اول حفظ 10جز‌ء، علی صادقی نفر اول حفظ 10 جزء، مهدی رحیمی نفر دوم رشته قرائت و مجتبی تکیه بند نفر سوم رشته قرائت از شهرستان کاشان به عنوان نمایندگان استان اصفهان در مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور در مشهد شرکت می کنند.  

 

به گفته وی، از جمع 8 قاری قرآن شهرستان کاشان 5 نفر دارای مدرک لیسانس، یک نفر فوق لیسانس و دو نفر دیپلم هستند.

 

رمضانی با اشاره به توجه ویژه به برنامه های آموزشی و مذهبی از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان گفت: بر همین اساس در سال های 93 و 94 مسابقات قرآن اعم از حفظ 10 جزء، 20 جزء و 30جزء، صوت و لحن، قرائت در جامعه کارگری شهرستان کاشان برگزار شده است.

 

به گفته وی، لطف آبادی نفر اول رشته اذان مسابقات استان به دلیل حذف این رشته از مسابقات کشوری در این مسابقات حضور نخواهد داشت.

 

وی در ادامه یاد آور شد: مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش کشور در مشهد مقدس ابتدای بلوار پیروزی، اولین چهار راه 45 متری رضا شهر مقابل آگاهی، مجموعه تفریحی فرهنگی کارگران مشهد برگزار می شود.

 

به گفته وی، پذیرش از ساعت 14 روز دوشنبه 17 اسفند ماه تا ساعت 8 روز سه شنبه انجام خواهد شد.

 

معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان یاد آور شد: مراسم افتتاحیه ساعت 8 صبح روز سه شنبه 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 

رمضانی معرفی نامه از اداره کل، معرفی نامه در واحد تولیدی اشتغال به کار و یا کارت شناسایی معتبر مبنی بر اشتغال در واحد کارگری به همراه دفترچه تأمین اجتماعی را از جمله مدارک مورد نیاز قاریان قرآن شرکت کننده در مسابقات اعلام کرد.  

 

وی در ادامه با اشاره به توجه و رویکرد اداره به مباحث فرهنگی و مذهبی، گفت: ما معتقدیم تعهد اخلاقی زیر بنای تعهد کاری است و فضای تولید و محیط کار در صورت وجود تعهد اخلاقی از تعهد کاری، بازدهی و اثر بخشی بیشتری در محیط کار خواهد داشت.

 

معاون مدیرکل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان همچنین از کاشان به عنوان شهرستانی کارگری با 65 هزار کارگر نام برد و افزود: با احتساب خانواده های کارگران کاشان، دو سوم جمعیت این شهرستان را خانواده تلاش گران در عرصه کار و تولید هستند./1307/202/ب1

ارسال نظرات