۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۳۲۰۵۳۰

ده‎ها فلسطینی در درگیری با صهیونیست ها زخمی شدند

خبرگزاری رسا ـ در درگیری های شدید جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای بیت سیرا در رام الله، 3 فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شده، ده ها نفر بر ثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند و 3 جوان فلسطینی هم بازداشت شدند.
نظاميان صهيونيست

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله به روستای بیت سیرا در رام الله اقدام به تیراندازی و شلیک گاز اشک آور به سمت فلسطینیان کردند که طی آن 3 جوان فلسطینی هدف قرار گرفته و زخمی شدند و عده ای هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

 

در همین راستا، نظامیان صهیونیست پس از حمله به محله جعبری در شهر الخلیل 3 جوان فلسطینی را به ادعای در دست داشتن سلاح بازداشت کردند.

 

از سوی دیگر، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که جوانان فلسطینی خودروهای شهرک نشینان صهیونیست را در شمال و جنوب اراضی اشغالی هدف سنگ پرانی قرار داده اند.

 

پایگاه خبری عبری زبان 0404 در این باره گفت که جوانان فلسطینی خودروی یکی از شهرک نشینان را در نزدیکی مجتمع مسکونی زرازیر در شمال فلسطین اشغالی هدف سنگ پرانی قرار داده اند اما آسیبی به سرنشینان وارد نیامده است.

 

منبع مذکور افزود که شمار دیگری از جوانان فلسطینی به سمت خودروهای شهرک نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و منطقه ای در نزدیکی حیفا کوکتول مولوتف پرتاب کردند.

 

بر اثر این حمله، خسارت های زیادی به خودروهای صهیونیست ها وارد شد اما کسی از شهرک نشینان زخمی نشده است.

 

منابع صهیونیستی اعلام کرده اند که سنگ پرانی فلسطینیان به سمت صهیونیست ها از آغاز انتفاضه قدس افزایش چشمگیری داشته است و به طور میانگین روزانه 40 مورد سنگ پرانی به سمت اهداف صهیونیستی در مناطق مختلف اراضی اشغالی به ثبت می رسد.

 

درگیری های شهرک رام

 

در همین راستا، درگیری های شدیدی هم در شهرک رام واقع در شمال قدس اشغالی میان فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست به وقوع پیوست که طی آن صهیونیست ها اقدام به شلیک گلوله، نارنجک های صوتی و گازی به سمت فلسطینیان کردند.

 

شاهدان عینی گفته اند که گروهی از نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی قصد یورش به شهرک رام را داشتند که ساکنان این شهرک با پرتاب سنگ و کوکتول مولوتف به مقابله با آن ها برخواسته و اجازه ندادند صهیونیست ها وارد این منطقه شوند. در این درگیری ها یک نظامی اسرائیلی از ناحیه سر زخمی شد.

 

نظامیان صهیونیست ساکنان شهرک رام را مورد حمله قرار داده و به سمت ان ها گلوله و گاز اشک آور و سمی شلیک کردند که طی آن یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شده و ده ها نفر دیگر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شدند.

 

لازم به ذکر است که دشمن صهیونیستی از سال ها پیش با استفاده از دیوار نژاد پرستانه شهرک رام را از دیگر مناطق فلسطینی جدا کرده است و این منطقه همواره صحنه درگیری شدید جوانان فلسطینی با اشغالگران به ویژه از آغاز انتفاضه قدس بوده است./994/ب102/د

ارسال نظرات