۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۳۲۰۵۷۶
دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت:

وجود افراد متخصص و متعهد از عوامل گسترش تفکرات انقلابی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت با بیان این که یکی از عوامل گسترش تفکرات انقلابی وجود افراد متخصص در جامعه است، گفت: در این راستا روحانیان پیشرو هستند و ما نیازمند نیروهای متعهد بیشتری هستیم.
ياراللهي

حجت الاسلام کرامت یاراللهی دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه دین مقدس اسلام بنا شده است و در تمام ابعاد نیازمند عملیاتی کردن این مفاهیم هستیم.


وی بیان کرد: یکی از عوامل گسترش تفکرات انقلابی وجود افراد متخصص در جامعه است که در این زمینه روحانیان پیشرو هستند و ما نیازمند نیروهای متعهد بیشتری هستیم.


حجت الاسلام یاراللهی تصریح کرد: در این راستا حوزه علمیه جیرفت در دوره های کوتاه مدت و بلند مدت در قسمت خواهران و برادران اقدام به ثبت نام می کند.


دبیر جامعه روحانیت مبارز جیرفت با اشاره به این که این آزمون برای نخستین بار در جیرفت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام از 4 بهمن شروع و تا 20 فروردین ادامه دارد و همچنین امتحان کتبی آن در اردیبهشت سال 95 برگزار می شود.


وی با بیان این که ثبت نام و برگزاری آزمون خواهران و برادران همزمان در مسجد جامع جیرفت برگزار می شود، ابراز کرد: اکثر مدارس در شهرستان دارای امام جماعت هستند و به دنبال این هستیم که تمام مدارس را در این زمینه فعال کنیم.


حجت الاسلام یاراللهی عنوان کرد: حوزه های علمیه کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه مالی دارای مشکلاتی هست که نیاز به همکاری مردم و مسؤولان دارند، اما علی رغم وجود جلسات با مسؤولان اما متاسفانه فتح بابی نشده است.


وی اضافه کرد: جامعه روحانیت مبارز جیرفت به دنبال پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری مدظله االعالی است و در این زمینه نشست هایی نیز برگزار می شود./9709/302/ب1

ارسال نظرات