۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۳۲۰۷۷۶

فراخوان دعوت به همکاری کمیته فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از انتشار فراخوان همکاری با اصحاب قلم، مؤسسه‌ها و نهادها در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یحیی دهقانی، مدیر کمیته فعالیت‌های فرهنگی بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از انتشار فراخوان همکاری با هدف پُربارتر کردن برنامه‌های فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: اصحاب قلم، ناشران، نهادها و سازمان‌های فرهنگی می‌توانند برنامه‌های خود را تا 25 اسفندماه به اطلاع این کمیته برسانند.

 

وی افزود: این اقدام با هدف پُربارتر کردن برنامه‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران و بهره‌گیری هر چه بهتر و بیشتر بازدیدکنندگان و امکان اجرای برنامه‌های پیشنهادی انجام می‌شود. طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی پس از بررسی و تصویب به صاحبان اثر اطلاع‌رسانی خواهند شد.

 

علاقه‌مندان می‌توانند فرم فراخوان دعوت فعالیت‌های فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران را با مراجعه به سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آنشانی mof.farhang.gov.ir دریافت کنند.

 

همچنین فرم‌های تکمیل شده باید به نشانی اینترنتی farhangi.tbf29@gmail.com و یا به تلفکس 61094197 ارسال شوند.

 

بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد./998/د102/ق 

منبع: دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات