۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۳۲۰۷۸۵

بازدید مدیران و معاونین پژوهش حوزه‌های علمیه از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

خبرگزاری رسا ـ مدیران و مسؤولان پژوهشی حوزه‌های علمیه کشور در نشستی صمیمی با مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به بررسی زمینه های همکاری پرداختند.
 پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجج اسلام سیدعلی عماد معاون پژوهش حوزه‌های علمیه، مهدی حقی مدیر کل دفتر مطالعات پژوهشی و دبیر همایش کتاب سال حوزه، محسن مهاجرنیا مسئول دبیرخانه انجمنهای علمی حوزه علمیه قم و رفیعی مدیر کل امور پژوهشی حوزه های علمیه کشور از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بازدید و در نشستی صمیمی با مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به بررسی زمینه های همکاری پرداختند.

 

در آغاز این نشست صمیمی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر نجف لکزایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با خیر مقدم خدمت مدیران و معاونان پژوهش حوزه های علمیه، از همکاری میان دو مجموعه پژوهش حوزه علمیه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی استقبال کردند.

 

در ادامه، برخی از مدیران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ از جمله مهندس پهلوانی رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه، حجت الاسلام یعقوب نژاد معاون پژوهشی پژوهشگاه، حجت الاسلام نصرتی رئیس اداره همکاریهای علمی و پژوهشی و حجت الاسلام سلیمانی رئیس مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی گزارشی از فعالیتهای مجموعه های خود ارائه و در خصوص ایجاد زمینه های همکاری مشترک با مجموعه پژوهشی حوزه اظهار تمایل و خرسندی کردند.

 

 سپس حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه با بیان اینکه ما در برخی زمینه ها از همکاری با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی استقبال می کنیم؛ این زمینه ها را پی گیری مطالبات مقام معظم رهبری به ویژه در حوزه کمیسیون پژوهش، عرصه ساماندهی مراکز پژوهشی و هماهنگی بین آنها و تعیین مسیر کلی مجموعه دستگاههای پژوهشی، در عرصه نشریات، همچنین همفکری در باب کرسیهای نقد، آزاداندیشی و نظریه پردزی و نیز جشنواره مقالات حوزه بیان کردند.

 

 در ادامه این نشست صمیمانه، حجت الاسلام والمسلمین حقی با بیان اینکه فعالیتهای خوبی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حال انجام می باشد به برخی از زمینه های همکاری بین همایش کتاب سال حوزه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اشاره کردند.

 

همچنین در این جلسه، حجج اسلام مهاجرنیا و رفیعی هم به بیان زمینه های همکاری بخشهای مختلف پژوهش حوزه علمیه با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی اشاره کردند.

  

در پایان این نشست، مدیران و معاونان پژوهش حوزه علمیه قم به همراه مدیران پژوهشگاه از نمایشگاه آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بازدید کردند.

 

لازم به ذکر است نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در هفدهمین همایش کتاب سال حوزه که اخیرا برگزار شده بود، به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شد./998/د102/ق 

منبع: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

ارسال نظرات