۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۳۲۰۸۳۲
معاون امور طلاب حوزه علمیه استان مرکزی:

خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی هستند، گفت: صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا الگوی بزرگ است و خانواده بزرگ شهیدان انقلاب اسلامی به عنوان یک افتخار بزرگ برای جامعه محسوب می شوند.
حجت‌الاسلام سهيل جعفري، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علميه استان مرکزي

حجت‌الاسلام سهیل جعفری، معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: امروز در ایران اسلامی فداکاری شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس سبب عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

 

شهدا ایران اسلامی نماد اقتدار و بصیرت

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که  شهدا عزت و سربلندی ایران اسلامی را در دنیا محقق کردند، خاطر نشان کرد: رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس سبب آرامش و آسودگی خیال ملت ایران اسلامی شده است.

 

حجت‌الاسلام جعفری شهدا ایران اسلامی را نماد اقتدار و بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: شهدای والامقام ایران اسلامی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی با روحیه ای خاص و جانانه هرگز اجازه دست درازی به خاک وطن را به دشمنان ندادند.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که شهدا با ایثار در راه نظام و انقلاب از جان خود گذشتند تا آرامش را به ما هدیه کنند، گفت: امروز در نظام مقدس جمهوری سلامیایران همگان باید در مسیر گسترش و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی تلاش کنند و ادامه دهنده راه و افکار و اهداف شهدای والامقام باشند.

 

حجت‌الاسلام جعفری  با بیان این که  خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی هستند، گفت: صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا الگوی بزرگ است و خانواده بزرگ شهیدان انقلاب اسلامی به عنوان یک افتخار بزرگ برای جامعه محسوب می شوند.

 

نقش خانواده های شهدا در هشت سال دفاع مقدس

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که در شرایط حساس کنونی وظیفه ما پاسداشت خون شهدا و ادامه مسیر آن بزرگان است، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا و تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدا وظیفه ای مهم است که باید در اولویت امور همگان قرار گیرد.

 

  معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان مرکزی در ادامه حجت‌الاسلام جعفری با تاکید بر این که  خانواده های شهدا با تحمل مشکلات، به خوبی مدافع این مرز وبوم بوده اند، گفت: مردم ایران اسلامی باید قدردان خانواده های شهدای پر افتخار و غیور ایران اسلامی باشند.

 

شایان ذکر است، بنیاد شهید و امور ایثارگران در 22 اسفند 1358 به فرمان امام راحل تاسیس شد و درسال 83 نیز شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز درجلسه 544 خویش این روز را روز بزرگداشت شهدا نام گذاری کرد./842/302/ب3

 

ارسال نظرات