۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۲۱۵۹۴
در سال 94 صورت گرفت؛

برپایی 80 گفتمان دینی در ایرانشهر

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: از ابتدای سال 94 تا پایان دهه دوم اسفندماه، 80 گفتمان دینی با محوریت سیره نبوی، مهدویت و انتظار، حجاب و تهاجم فرهنگی ویژه اقشار مختلف جامعه در ایرانشهر برگزار شد.
گفتمان ديني

حسین جمشیدزهی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: از ابتدای سال 94 تا پایان دهه دوم اسفندماه، 80 گفتمان دینی ویژه اقشار مختلف جامعه در ایرانشهر برگزار شد.


وی اظهار کرد: در این جلسات افزون بر پاسخگویی به شبهات دینی نسل جوان، موضوعاتی از قبیل سیره نبوی، اهمیت عفاف و حجاب، پیامدهای منفی بالا رفتن سن ازدواج در جوانان، مهدویت و ویژگی‌های انسان منتظر و همچنین امام‌شناسی مطرح شد.


کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر افزود: برپایی گفتمان‌های دینی از مؤثرترین فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که به گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه و رفع شبهاتی که گاهاً از سوی دشمنان و با هدف مشخصی در جامعه رواج پیدا می‌کند، کمک می‌کند.


وی عنوان کرد: حضور اساتید، روحانیان و کارشناسان فرهنگی و دینی در این جلسات، فرصتی برای نسل جوان ما فراهم می‌کند تا پاسخ سؤالاتی که در ذهنشان شکل گرفته و یا مسائل جدیدی که قطعا به دانستن آن نیازمند خواهد شد، دسترسی پیدا کنند.


جمشیدزهی بیان کرد: از جمله اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی تجهیز جبهه فرهنگی انقلاب در برابر جبهه معارض بوده و از جمله اهداف اصلی اجرای این طرح درسطح مدارس و دانشگاه‌‍‌ها تعمیق بخشی به معرفت دینی جوانان بوده است.


وی اضافه کرد: اشاعه فرهنگ دینی در میان نسل جوان و نوجوان و همچنین ارائه موضوعات نوینی که در واقع ذهن این قشر از جامعه خاستگاه آن می‌باشد، از دیگر اهداف اصلی برگزاری این گفتمان‌ها است./831/303/ب1

ارسال نظرات