۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۳۲۲۳۷۶

فعالیت شبانه روزی فروشگاه های انتشارات آستان قدس رضوی در ایام نوروز

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز سال 1395 فروشگاه های انتشارات آستان قدس رضوی در اطراف حرم مطهر رضوی به صورت شبانه روزی به زائران و مجاوران خدمت ‌رسانی می ‌کنند.
فروشگاه به نشر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، با توجه به حضور خیل عظیم عاشقان و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا علیه السلام در ایام ابتدایی سال جدید، پنج فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) در نخستین روزهای سال جدید به صورت 24 ساعته و شبانه روزی به زائران ارائه خدمت می کنند.

فروشگاه های به نشر در اطراف حرم مطهر رضوی از تاریخ 28 اسفند ماه لغایت 15 فروردین ماه 1395 آماده عرضه کلیه کتاب ها و محصولات فرهنگی این انتشارات و سایر کتاب های موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی به مراجعان می باشند.

این فروشگاه‌ها شامل فروشگاه شماره 4 واقع در خیابان شیرازی، حرم مطهر، بست شیخ طوسی، فروشگاه شماره 6 در حرم مطهر جنب آرامگاه پیرپالان دوز ، فروشگاه شماره 8 واقع در ورودی باب الجواد، فروشگاه شماره 10 در حرم مطهر جنب باغ رضوان و فروشگاه شماره 12 در ورودی باب الرضا علیه السلام است.

همچنین فروشگاه شماره 5 انتشارات آستان قدس رضوی واقع در خیابان خواجه ربیع، جنب آرامگاه خواجه ربیع نیز منطبق بر ساعات کاری آرامگاه در این ایام، به کلیه مراجعان خدمت رسانی می کند.

سایر فروشگاه های شهری «به نشر» شامل 6 فروشگاه دیگر نیز در ایام نوروز به استثناء صبح روز اول فروردین، طبق روال کاری خود از ساعت 8 صبح لغایت 22 فعال می باشند.

علاقه مندان به تهیه و یا مشاهده محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات