۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۲۳۳۵۳
عضو ارشد حزب الله:

نارضایتی عربستان از آزادی تدمر نشان دهنده نیت پلید این کشور است

خبرگزاری رسا ـ عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد که حامیان داعش هیچ گاه به دنبال آرامش در لبنان نخواهند بود و نارضایتی عربستان از آزادی تدمر نیت پلید این کشور را نشان داد.
نبيل قاووق معاون شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نبییل قاووق، نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم یادبودی که در منطقه خرطوم این کشور برگزار شد، گفت: اقدام لبنان برای شکست دادن تکفیری ها در خاک سوریه به سود کشور ما بوده و لبنان در صدر کشورهایی است که از اخراج داعش از تدمر سوریه نفع می برد.


وی افزود: حزب الله در سوریه به وظیفه ملی، انسانی و اخلاقی خود عمل می کند و قدرتمندتر از آن است که کسی بتواند در اراده آن خلل ایجاد کند.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: سیاست های عربستان سعودی موجب استمرار بحران ها در سوریه، عراق، بحرین، یمن و لبنان شده و جای سوال است که چرا عربستان سعودی نسبت به آزادسازی تدمر اعتراض می کند. این مساله نشانگر نیت پلید عربستان در منطقه بوده و دروغین بودن ادعاهای آمریکا و همپیمانانش را ثابت می کند.
 
عضو ارشد حزب الله با بیان این که آمریکا و همپیمانانش با حمایت از داعش در پی احقاق اهداف شوم خود در منطقه هستند، ادامه داد: عربستان هیچ گاه به دنبال آرامش در لبنان و سوریه و یمن و عراق نبوده و ادامه داشتن و تعمیق بحران را به سود خود می داند. 


 شیخ قاووق در پایان خاطر نشان کرد: کسانی که گمان می کنند می توانند برای لبنان دولت انتخاب کنند تا از طریق این دولت در لبنان نفوذ کنند قصد دارند لبنان را در بحران اقتصادی و سیاسی نگه دارند. این کشورها سعی دارند لبنان را به بستری برای فتنه افروزی تبدیل کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات