۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۳۲۳۳۷۴
مبلغان جهادی(79)

تشریح فعالیت­های گروه تبلیغی­جهادی ندای توحید

خبرگزاری رسا ـ فعالیت­های مبلغان گروه تبلیغی جهادی ندای توحید در مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم صورت می­گیرد که مبلغان خواهر و برادر این گروه در مدارس پسرانه و دخترانه حضور پیدا می­کنند و به تبیین موضوع‌های اعتقادی، اخلاقی، عفاف و حجاب می‌پردازند.
تبليغ

حجت­الاسلام مسلم زارعی، مدیر گروه تبلیغی جهادی ندای توحید در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا به معرفی این گروه جهادی پرداخت و خاطرنشان کرد: این گروه در سال 1383 فعالیت های خود را شروع کرد که در مناسبت­های تبلیغی به فعالیت شهرستان خِرامه استان فارس می­پردازد.

 

وی به بیان برخی از فعالیت­های گروه تبلیغی ـ جهادی ندای توحید اشاره کرد و اظهار داشت: تبلیغ در این گروه به سه صورت انجام می­گیرد: تبلیغ سنتی یکی از انواع تبلیغ است که مبلغان این گروه به مناطق مختلف برای تبلیغ معارف دینی به مناطق مختلف اعزام می­شوند.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی ندای توحید با بیان اینکه محوریت فعالیت­های این گروه با دانش­آموزان است، تصریح کرد: تبلیغ در مدارس از دیگر انواع تبلیغ این گروه است که با حضور در مدارس، به برگزاری نماز جماعت، مراسمات و برپایی کلاس­ها می­پردازند.

 

حجت­الاسلام زارعی افزود: فعالیت­های مبلغان این گروه در مدارس مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم صورت می­گیرد که مبلغان خواهر و برادر این گروه در مدارس پسرانه و دخترانه حضور پیدا می کنند که موضوعات اعتقادی، اخلاقی، عفاف و حجاب را دنبال می­کنند.

 

وی برپایی نمایشگاه را یکی دیگر از برنامه­های این گروه برشمرد و گفت: در این نمایشگاه­ها، غرفه­های کودک و نوجوانان و ارائه مشاوره در امام­زاده­ها و پارک­ها در ایام تبلیغی می­پردازند./822/ت302/ی

ارسال نظرات