۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۳۲۳۶۳۷

عضو ارشد حزب الله لبنان نابودی اسرائیل را نزدیک خواند

خبرگزاری رسا ـ نماینده حزب الله در منطقه بقاع این کشور تاکید کرد که تروریست های تکفیر با تظاهر به اسلام سعی دارند این دین رحمانی را خشن جلوه دهند.
محمد ياغي مسؤول دفتر حزب الله در منطقه بقاع لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد یاغی، نماینده حزب الله در منطقه بقاع لبنان در مراسم تکریم حسین عواضه، رییس اتحادیه شهرداری های این کشور گفت: اگر مقاومت از لبنان حمایت نمی کرد رژیم صهیونیستی مجبور نمی شد از اراضی لبنان عقب نشینی کند و شکست را بپذیرد.

 

وی افزود: مقاومت در لبنان دست آمریکا و اسرائیل را از کشور کوتاه کرده است و ما به این باور اعتقاد داریم که نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و این مساله را هدف اصلی این محور شریف می دانیم.

 

یاغی به اقدامات خصمانه دشمن تکفیری در مناطق مررزی اشاره و تاکید کرد: تروریست های تکفیری با تظاهر به اسلام سعی دارند این دین رحمانی را دین جنایت و کشتار و ویرانگری معرفی کنند. روشن است که این افراد هیچ ارتباطی با اسلام حقیقی نداشته و بویی از انسانیت نبرده اند.

 

نماینده حزب الله در بقاع لبنان در پایان به مشکلات سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: هیچ گاه مخالف رقابت سیاسی در انتخاب نامزدها نیستیم بلکه تنها تلاش ما در انتخاب بهترین نماینده است./1321/ب903/د

ارسال نظرات