۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۳۲۳۶۶۸
در اراک؛

کتاب "حالا که من حتی خودم را نمی‌شناسم" رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز هفته انقلاب اسلامی از کتاب "حالا من حتی خودم را نمی‌شناسم" در اراک رونمایی می‌شود.
رونمايي کتاب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، رضا میرزائی رییس حوزه هنری استان مرکزی بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اراک، با اشاره به نامگذاری امسال به نام "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: آنچه به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود در واقع نقشه راه خروج از مشکلات اقتصادی است که نیازمند تلاش و فداکاری بسیار است.

 

وی افزود: ما باید همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، اخلاقی در جامعه در نظر بگیریم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.

 

رییس حوزه هنری استان مرکزی تصریح کرد: هنر را از دو بعد می‌توان بررسی کرد که یک بعد آن از نظر محتوا و بعد دیگر آن در شکل و غالب است.



میرزائی با اشاره به ماموریت حوزه هنری گفت: تولید، ترویج، تربیت، توزیع، تعامل، تبین از مهمترین ماموریت حوزه هنری استان است و به دنبال این هستیم که بتوانیم این این ماموریت‌ها را گسترش دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم که بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و هنری را به صورت مستمر اجرا کنیم و هیچ دغدغه‌ای برای هنرمندان به وجود پیش نیاید.



میرزائی با اشاره به افزایش تولیدات فرهنگی و هنری در فضای مجازی گفت: فضای مجازی برای ترویج حوزه هنری و فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما به دنبال این هستیم که تولیدات خود را به فضای مجازی  انتشار کنیم.

 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان مرکزی بیان داشت: در سال 94 توانسته‌ایم 473 اثر را در فضای مجازی تلگرام و آپارات با موضوعات عفاف وحجاب و شهادت منتشر کنیم.

 

کتاب شعر "حالا که من حتی خودم را هم ندارم" شامل 39 غزل از سروده های علی اصغر ذاکری است که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و در فروردین ماه 95  همزمان با هفته هنر انقللاب اسلامی رونمایی می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از نقش‌های کلیدی حوزه هنری در تبیین هنر انقلابی، گفتمان انقلاب اسلامی و پرورش نیروهای جوان برای این خواسته است که پرورش استعدادهای جوان، قلب تپنده در کالبدی است که آفرینش آثار انقلابی به مشابه خون آن است.

 

رییس حوزه هنری استان مرکزی عنوان کرد: برگزاری جشنواره صحنه، یک رویداد خوب هنری است، البته انتظار ما این است که در اجرای نمایش کوتاه تنها به جشنواره اکتفا نشود و با احساس مسئولیت و نوآوری بیشتر از سوی برگزارکنندگان و هنرمندان دنبال شود.

 

میرزائی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم‌های هفته انقلاب اسلامی گفت: همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی از تاریخ 20 تا 27 فروردین 95 برنامه‌های هفته انقلاب اسلامی در سطح استان مرکزی برگزاری می‌شود./842/پ202/ق

ارسال نظرات