۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۳۲۴۰۴۵
مشاور یکی از نامزدهای ریاست جمهوری:

به قوانین دینی بیش از اندازه اجازه فعالیت داده شده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از مشاوران تد کروز مدعی شد که شریعت اسلام در قوانین یکی از شهرهای آمریکا وارد شده است و باید با گسترش اسلام در آمریکا مبارزه کرد.
مسلمانان آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نامزدهای این انتخابات برای به دست آوردن رای بیشتر، در اسلام ستیزی با هم رقابت می کنند.

 

از برجسته ترین این نامزدهای اسلام ستیز، بعد از دونالد ترامپ، تد کروز است که به همراه مشاورانش بارها در نطق های انتخاباتی مواضع ضد اسلامی نشان داده اند.

 

خانم کلار لوپز، یکی از مشاوران تد کروز، در جدیدترین اظهار نظر ناشی از اسلام هراسی مدعی شد که در قوانین شهر مینیاپلیس در ایالت مینسوتا، قوانین شریعت اسلامی وجود دارد و باید با آن مقابله شود.

 

وی همچنین در اظهار نظری عجیب گفت: مینیاپلیس باید خود را برای حملاتی تروریستی مانند آنچه در بروکسل بلژیک انجام شد، آماده کند چون به قوانین دینی بیش از اندازه اجازه حکومت به این شهر داده شده است.

 

چند روز پیش نیز فرانک گافنی، دیگر مشاور تد کروز از مواضع اسلام هراسانه این نامزد جمهوری خواه دفاع کرد و تصمیم وی برای کنترل و نظارت بیشتر بر مسلمانان آمریکا را صحیح دانست./847/ب903/د

ارسال نظرات