۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۳۲۴۲۸۴
با هدف تکریم خانواده‌های خادمان؛

جشن «بانوی آب و آفتاب» در مسجد جمکران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جشن «بانوی آب و آفتاب» در نخستین روز از ماه رجب با حضور خانواده‌های خادمان مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با آغاز ماه مبارک رجب جشن بانوی آب و آفتاب به همت معاونت اجرایی این مکان مقدس و با حضور خانواده‌های خادمان مسجد مقدس جمکران در شبستان کربلا برگزار شد.

 

در این مراسم که با هدف تکریم خانواده خادمان و به مناسبت ولادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و میلاد امیرالمومنین(علیه السلام) برگزار شد برنامه‌های مختلف فرهنگی اجرا شد.

 

احمد حاجی زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر (علیه السلام) اظهار کرد: سالانه میلیون‌ها زائر و نمازگزار از داخل و خارج کشور به مسجد مقدس جمکران مشرف شده و از برکات این مکان مقدس بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با اشاره به اینکه خدمتگزاری این مکان مقدس بالاترین مدال افتخار برای خادمان آن است، بیان کرد: اگر این خادمان از طرف خانواده پشتیبانی نشوند نمی‌توانند وظایف سنگین خود در خدمتگزاری به عاشقان و منتظران حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) را انجام دهند.

 

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران افزود: امام راحل(ره) فرمودند از دامن زن مرد به معراج می‌رود و مردان هر چه دارند از زنان دارند و خدا را شاکریم که در این روز عزیز و در این مکان مقدس در خدمت شما هستیم.

 

مدیحه سرایی حاج محسن بنی فاطمی و اجرای برنامه توسط حجت الاسلام محمدی از دیگر بخش‌های این مراسم با شکوه بود./907/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات