۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۳۲۴۴۵۱
جنبش اسلامی فلسطین اشغالی:

به حضور شبانه در مسجد الاقصی ادامه می‎دهیم

خبرگزاری رسا ـ جنبش اسلامی فلسطین اشغالی اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی خود را در مقام قاضی دادگاه صهیونیستی فرض کرده و با ارسال پیام های نژاد پرستانه به قضات صهیونیست، اقدام به تحریک علیه این جنبش می کند.
رهبران جنبش اسلامي فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ کمال خطیب، معاون رییس جنبش اسلامی فلسطین اشغالی در گفت‎وگو با پایگاه اینترنتی روزنامه الرساله خاطر نشان کرد که ما به رهبری شیخ رائد صلاح به وظیفه خود در حمایت از مسجد مبارک الاقصی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست عمل می کنیم و این کار را ماموریتی افتخار آمیز برای خود می دانیم.

 

خطیب تصریح کرد که اظهارات نتانیاهو بهانه ای برای متشنج کردن اوضاع مسجد الاقصی و نشان دادن چراغ سبز به "یهودا گیلک" خاخام تندروی یهودی برای ورود به این مسجد به همراه شهرک نشینان افراطی گرای صهیونیست به بهانه فرا رسیدن اعیاد یهودی است.

 

او با تاکید بر اینکه حضور فلسطینی ها در قدس و مسجد الاقصی مساله ای طبیعی است، اعلام کرد که اظهارات مقامات صهیونیستی نشانگر وضعیت روانی نتانیاهو و خصومت شدید آنها علیه فلسطینیان و به ویژه فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال 48 است.

 

کمال خطیب درباره توافق صورت گرفته میان اردن و رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت که «رژیم صهیونیستی هر خواسته ای را به دیگران تحمیل می کند و سعی در ممانعت از حضور شبانه و خوابیدن نمازگزاران مسلمان در مسجد الاقصی را دارد که این مساله ای خطرناک است.

 

وی افزود مسجد الاقصی همچنان تنها به مسلمانان تعلق خواهد داشت و تمام قوانین روی زمین هم نخواهد توانست آنها را از خوابیدن شبانه و اقامه نماز در این مسجد محروم کند.

 

جان کری وزیر خارجه آمریکا صبح امروز یکشنبه از توافق اردن و رژیم صهیونیستی خبر داد که به موجب آن تل آویو وظیفه نظارت شبانه روزی بر مسجد مبارک الاقصی و صحن های آن از طریق دوربین های مدار بسته را خواهد داشت و اردن هم وظیفه جلوگیری از خوابیدن شبانه فلسطینیان در داخل صحن های این مسجد را بر عهده گرفته است.

 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حمله تند به شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی فلسطین اشغالی، او را به تلاش برای منفجر کردن اوضاع مسجد مبارک الاقصی همزمان با ایام عید یهودی "فصح" متهم کرد.

 

نتانیاهو در جلسه هفتگی امروز یکشنبه هیات دولت مدعی شد که شیخ صلاح تلاش هایی را برای متشنج کردن اوضاع مسجد الاقصی در آستانه عید فصح آغاز کرده است. وی خاطر نشان کرد که شیخ صلاح نقش جرقه یک انفجار را ایفا می کند و باید از مدت ها قبل به زندان می افتاد./994/ب102/د

ارسال نظرات