۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۲۴۴۹۳

برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد جامع حضرت امام رضا تهران

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله میردامادی گفت: مراسم اعتکاف ماه رجب در مسجد جامع حضرت امام رضا(ع) استان تهران برگزار می‌شود.
مراسم اعتکاف

آیت‌الله سید باقرآیت‌ میردامادی، استاد اخلاق حوزه علمیه و امام جماعت مسجد جامع امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: به ‌مناسب فرارسیدن ماه مبارک رجب و ایام ولادت با سعادت حضرت امیرمؤمنان و شهادت حضرت زینب کبری(س)، مراسم اعتکاف در مسجد جامع حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌‌شود.

 

استاد اخلاق حوزه علمیه ادامه داد: در روز ولادت حضرت امیرمؤمنان علی(ع)، مدیحه‌خوانی از سوی مادحین اهل‌بیت(ع) و سخنرانی خطبا انجام می‌‌شود.

 

آیت‌الله آیت میردامادی گفت: در روز شهادت حضرت زینب(س) عزاداری و سوگواری از سوی مداحان و سخنرانی در این مسجد برقرار است؛ انتظار می‌رود علاقه‌مندان به اهل‌‌بیت(ع) شرکت کنند و از برکات معنوی اعتکاف بهره‌مند شوند.

 

وی افزود: این مراسم معنوی روز پنج‌شنبه 13 رجب برابر با 2 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به مدت 3 روز در مسجد جامع امام رضا(ع) واقع در خیابان شهید ناصری(نفیس) برگزار می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع امام رضا(ع) در پایان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در مراسم معنوی اعتکاف می‌توانند تا روز چهارشنبه هفته جاری، از ساعت 17 تا 20 با مراجعه به مسجد، نام‌نویسی کنند و برای کسب اطلاعات تکمیلی صبح ها با شماره 33542533 و بعداظهرها با شماره 33705172 تماس بگیرند./966/303/ب1

ارسال نظرات