۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۳۲۴۷۶۱

اعتراف وزیر جنگ صهیونیستی به همکاری با تشکیلات خودگردان برای سرکوب انتفاضه

خبرگزاری رسا ـ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی فاش کرد که همکاری امنیتی با تشکیلات خودگردان به منظور سرکوب و مهار انتفاضه قدس در بالاترین سطوح همچنان ادامه دارد.
وزير جنگ اسرائيل

 

به گزارش خبرگزاری رسا، موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز تصریح کرد که حماس در پرتو آتش بس کنونی در نوار غزه در تلاش برای تقویت توان نظامی و موشکی خود است.

 

یعلون افزود که حماس توان موشکی خود را از زمان توقف جنگ 51 روزه در غزه افزایش داده است.

 

وی در مورد انتفاضه قدس نیز مدعی شد که با وجود کاهش عملیات های مقاومتی، اوضاع همچنان متشنج است و هر لحظه ممکن است اوضاع تغییر کرده و عملیاتی دیگر رخ دهد.

 

از سوی دیگر، موشه یعلون فاش کرد که نشست ها و مذاکرات امنیتی مخفیانه میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان همچنان ادامه دارد و این رژیم با خروج تدریجی نظامیان خود از مناطق موسوم به "الف" در کرانه باختری مشروط به اینکه نیروهای فلسطینی فعالیت و تحرکات خود در این مناطق را افزایش دهند، به طور اولیه موافقت کرده است.

 

یعلون افزود که به موجب معاهده اسلو، نظامیان اسرائیلی هر وقت ضرورت اقتضا کند می توانند وارد مناطق تحت سیطره تشکیلات خودگردان شوند و این رژیم هرگز با جلوگیری از ورود نیروهایش به مناطق موسوم به الف موافقت نخواهد کرد./994/ب102/د

ارسال نظرات