۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۳۲۴۹۰۸
رییس شورای ائتلاف اصلاح طلبان آذربایجان شرقی:

هیچ سرمایه‌داری از ما حمایت نکرده است

خبرگزاری رسا ـ رئیس شورای ائتلاف اصلاح طلبان آذربایجان شرقی گفت: هیچ سرمایه‌داری از ما حمایت نکرده است! و کاندیداهای مورد حمایت شورا نیز از چنین کانال های مورد حمایت مالی قرار نمی گیرند!
پورشريفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در تبریز، سعید پورشریفی، رئیس شورای ائتلاف اصلاح طلبان آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با اشاره به نتایج انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: هفتم اسفند تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی در جهت حفظ و بالندگی نظام بوده است.


وی حضور پرشور مردم در انتخابات را نشان از مردم سالاری دینی و پیگیری مطالبات خود از طرق قانونی دانست و خاطرنشان کرد: از شش نماینده معرفی شده لیست اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر یک نفر در مرحله نخست پیروز و 4 روز به دور دوم راه یافته اند.


پورشریفی در ادامه تصریح کرد: اعتقاد داریم پس از پیروزی انقلاب اسلامی با عملکرد دولت پاک اصلاحات و نظارت دقیق مجلس ششم زمینه تعالی و پویایی نظام فراهم شد، اما نمایندگان مجلس هفتم، هشتم و نهم به وظیفه نظارتی خود در قبال غارت ملت از سوی دولت عمل نکردند.


وی در پاسخ به سؤال خبرنگار رسا مبنی بر وجه اشتراک اصلاح طلبان و اصولگرایان اظهار داشت: هر دو جناح به قانون اساسی اعتقاد دارند و دلسوز کشور هستند، اما پس از زمانی این تعاریف تغییر یافته و معتقدم اصولگرایان اصولا باید اصلاح طلب باشند، به عبارت دیگر فردی که خود را اصولگرا می نامند ناگزیر در مسیر اصلاح طلبی خواهد رفت.


پورشریفی ادامه داد: کسانی که سال‌ها برای کشور مشکل‌آفرین بودند و یک شبه به میدان سیاست آمدند و در رأس امور قرار گرفتند را اصولگرا نمی دانیم، چراکه این ها باندهایی با مواضع نامشخص هستند، اصولگرایان برادران ارزشی ما هستند، اما افرادی را که نتوانستند با درآمد نفتی کلان مشکلات کشور را حل کنند، قدرت گرا هستند، نه اصولگرا.


وی همچنین در پاسخ به سؤالی مبنی بر میزان هزینه های ستاد شورای اصلاح طلبان استان در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: طی یک هفته تبلیغات انتخاباتی در دور نخست، تنها 115 میلیون تومان در کل استان هزینه کرده ایم.


وی با تأکید بر این‌که وامدار هیچ سرمایه‌داری نیستیم و تعهد خدمت به مردم داریم، افزود: هیچ سرمایه‌داری از ما حمایت نکرده است! و کاندیداهای مورد حمایت شورا نیز از چنین کانال های مورد حمایت مالی قرار نمی گیرند!


وی با بیان این‌که افرادی بدون هیچگونه چشمداشتی از اصلاح طلبان استان حمایت می کنند، گفت: دانشجویان و جوانان بیشترین سهم را در این میان داشته اند./935/پ203/ج1

ارسال نظرات