۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۳۲۵۰۰۵

اختصاص یارانه خرید کتاب به 86 هزار دانش‌آموز و معلم در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگی هنری اردویی و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش از اختصاص بُن 50 هزار تومانی به 86 هزار دانش‌آموز و معلم در استان‌های تهران، قم و البرز در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
بن کارت کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علی اکبرزاده، مدیرکل فرهنگی ـ هنری اردویی و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش، درباره چگونگی انتخاب دانش‌آموزان برای تخصیص یارانه‌های اعلام شده، اظهار کرد: برای اجرای این طرح تلاش شده است تا دانش‌آموزانی انتخاب شوند که محل سکونت آنها به محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران نزدیک باشد. بنابراین در نخستین دوره این طرح، 80 هزار دانش‌آموز برای دریافت یارانه خرید کتاب انتخاب شده‌اند.

 

وی افزود: همچنین یارانه 60 هزارتومانی به 6 هزار معلم برای خرید کتاب از بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اختصاص یافت.

 

مدیرکل فرهنگی ـ هنری اردویی و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش درباره اختصاص یارانه خرید کتاب به دانش‌آموزان سایر استان‌های کشور گفت: به دلیل فاصله مسافتی زیاد دیگر استان‌ها با تهران، دانش آموزان سایر استان‌ها در این طرح قرار نمی‌گیرند اما در صورت موافقت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یارانه خرید کتاب در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب استانی به دانش‌آموزان استان‌های مربوطه تعلق خواهد گرفت.

 

 بُن کتاب به دانش‌آموزان برای خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران امسال نخستین‌بار ارائه می‌شود.

  

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، رو به روی حرم امام خمینی رحمةالله علیه قرار دارد./998/د102/ق

منبع: ستاد خبری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات