۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
کد خبر: ۳۲۵۱۲۲
روحانی اهل سنت لبنان:

اقدامات خصمانه عربستان علیه مقاومت به شورای امنیت کشیده شده است

خبر گزاری رسا ـ خطیب جمعه اهل سنت صیدای لبنان تاکید کرد که عربستان سعودی تلاش می کند پروژه دشمنی خود با محور مقاومت را پیش ببرد.
شيخ صهيب حبلي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی، خطیب جمعه اهل سنت صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته به اقدامات خصمانه عربستان سعودی علیه مقاومت اشاره کرد و گفت: تلاش عربستان برای تثبیت قطعنامه تروریستی خواندن مقاومت در شورای امنیت در راستای هجمه همه جانبه ای است که محور صهیونیستی سعودی علیه مقاومت شروع کرده اند.
 
وی افزود: متهم کردن سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان به ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان نیز اقدامی از جنس همین قطعنامه ظالمانه است.
 
این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: ادامه دشمنی های عربستان سعودی با محور مقاومت را می توان در نشست سازمان همکاری "جنایتکارانه" در ترکیه مشاهده کرد، آنجا که سعودی ها سعی کردند پیمان کمپ دیوید را در مورد دو جزیره تیران و صنافیر به اجرا درآورند و در این میان سخنی از فلسطین به میان نیامد و به جای رژیم صهیونیستی، ایران به عنوان دشمن معرفی شد.
 
خطیب جمعه اهل سنت صیدای لبنان در پایان خاطر نشان کرد: گروه های مختلف فلسطینی باید با تکیه بر اصل اتحاد بر حفظ امنیت اردوگاه ها تلاش کنند؛ به ویژه آنکه پس از ترور جرجی زیدان، مسؤول جنبش فتح، فضای اردوگاه ها بسیار متشنج و پر مخاطره است./1321/ب903/د
ارسال نظرات