۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۳۲۵۴۱۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مکتبی و دینی بودن وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش دیگر کشورها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مکتبی و دینی بودن را وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش های دیگر کشورهای جهان دانست و گفت: نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها از کیان و نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند بلکه تنها ارتشی است که از مقابل کلام الله مجید رژه می رود.
مکتبی و دینی بودن وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش دیگر کشورها است مکتبی و دینی بودن وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش دیگر کشورها است مکتبی و دینی بودن وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش دیگر کشورها است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت روز ارتش، اظهار داشت: آیه شریفه قرآن «پروردگار کسانی را که در راه خداوند جهاد کنند، دوست دارد» مصداق بارز نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است.


وی افزود: به استناد فرمایش امیرمؤمنان (ع) به مالک اشتر که فرموردند: «لشکریان و ارتشیان به ازن خداوند قلعه های مردم هستند و مردم را از خطرات حفظ می کنند، زینت حاکمان و والیان و عزت دین هستند.»، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عزت دین هستند.


وی مکتبی و دینی بودن را وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی ایران با ارتش های دیگر کشورهای جهان دانست و افزود: نیروهای مسلح و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران نه تنها از کیان و نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند بلکه تنها  ارتشی است که از مقابل کلام الله مجید رژه می رود.


امام جمعه ارومیه گفت: رژه نیروهای مسلح در برابر قرآن اجرای قانون اساسی را که بر استخدام و فعالیت نیروهای ارزشی، مؤمن و مکتبی در ارتش تأکید دارد، به منثه ظهور می رساند.


وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش خداست که نیروهای آن تنها برای اعتلای کلمه لا اله الا الله تفنگ بر دست گرفته و آماده اند برای جایگزینی شریعت اسلامی و اجرای حدود الهی تلاش کنند.


حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر قدرت نظامی به جایی رسیده است که دشمنان را مأیوس کرده و همه مردم کشور به پشتوانه آن در امنیت و آرامش زندگی می کنند.

 

قدرت موشک های دوربرد ایران خواب را برای دشمنان آشفته کرده است
امیر سرتیب دوم حشمت الله ملکیان، فرمانده قرارگاه ارتش جمهوری اسلامی در شمالغرب کشور نیز در این مراسم گفت: امروز نیروهای مسلح با تمام قدرت و توان و تبعیت از ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای همچون فولاد آب دیده آمادگی کامل دارد تا از کیان اسلامی دفاع کند.


وی افزود: امروز مصداق اقتدار ارتش را در آب های دنیا می بینیم که نیروهای مسلح ما در آبهای بین المللی جولان می دهند و این یک افتخار برای ملت ماست.


وی اضافه کرد: امروز قدرت موشک های دور برد ما خواب را برای دشمنان انقلاب اسلامی و رژیم صهیونیستی آشفته کرده است.


امیر ملکیان اضافه کرد: نیروهای مسلح آمادگی کامل دارد تا هر دستی را به سمت کشور ما دراز شود، قطع کند.


مراسم سان و رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش با حضورنماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، فرماندهان نظامی و انتظامی، استاندار و معاون سیاسی امنیتی استاندار، رییس کل دادگستری، مدیرکل صدا و سیما و مسؤولان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در خیابان حجت الاسلام والمسلمین حسنی برگزار شد.


لازم به ذکر است، خودروی حامل حجت الاسلام والمسلمین حسنی، مبارز نستوه آذربایجان نیز پیشرو رژه و سان خودرویی تیپ 41 ارتش در مقابل جایگاه و استقبال مردم حرکت کرد./936/202/ب1

ارسال نظرات