۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۲۵۵۴۹
همزمان با ایام اعتکاف صورت می‌گیرد؛

اجرای طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در زاهدان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان گفت: طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» طی ایام اعتکاف رجبیه ویژه معتکفان، با حضور قاریان برجسته بومی و کشوری در هشت مسجد شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.
خيور

حجت‌الاسلام علی خیور، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» طی ایام اعتکاف رجبیه با حضور قاریان برجسته بومی و کشوری در مساجد سطح شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم، ایستگاه‌های تصحیح قرائت نماز و ختم جمعی قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در قالب این طرح در مساجد میزبان معتکفان اجرا خواهد شد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان افزود: امسال در شهرستان زاهدان، 8 مسجد میزبان معتکفان هستند که چهار مسجد جامع، جواد الائمه(ع)، حسین بن علی(ع) وحضرت ولی عصر(عج) برای برادران و مسجد زینب(س)، کوثر، الزهرا(س) و امام صادق(ع) برای خواهران در نظر گرفته شده است.


وی با بیان اینکه اعتکاف از بارزترین مصادیق بندگی است، اضافه کرد: امام صادق(ع) می‌فرمایند «هر کس ایام البیض ماه رجب را روزه بگیرد، خداوند متعال به ازای هر روز ثواب روزه داری و شب زنده داری یک سال را برای او می‌نویسد و او روز قیامت در جایگاه ایمن شدگان از آتش دوزخ خواهد ایستاد».


حجت‌الاسلام خیور تصریح کرد: ایام اعتکاف از اذان صبح روز سیزدهم ماه رجب آغاز شده و به مدت سه روز ادامه دارد که در این ایام، انسان با روزه گرفتن، عبادت و تقرب به درگاه الهی باطن خود را تطهیر می‌کند./831/303/ب1

ارسال نظرات