۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۳۲۵۶۳۲

تدارک گسترده رادیو معارف برای روزهای اعتکاف

خبرگزاری رسا ـ مدیر رادیو سراسری معارف با اعلام این که رویکرد برنامه های رادیو معارف در ایام اعتکاف ترویج فرهنگ اعتکاف و بهره برداری هرچه بیشتر از این مراسم است، گفت: این رسانه دینی با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به ترویج سنت حسنه اعتکاف و تبیین آداب و مناسک آن می‌پردازد.
 تدارک گسترده راديو معارف براي روزهاي اعتکاف

به گزارش خبرگزاری رسا، مجتبی تونه ای، مدیر رادیو سراسری معارف با اعلام اینکه رویکرد برنامه های رادیو معارف در ایام اعتکاف ترویج فرهنگ اعتکاف و بهره برداری هرچه بیشتر از این مراسم باشکوه معنوی و مذهبی است، افزود : این رسانه دینی با تولید و پخش برنامه های مختلف به ترویج سنت حسنه اعتکاف و تبیین آداب و مناسک آن می پردازد.

 

وی تصریح کرد: در این ایام برنامه «زمزم احکام » به طرح احکام و آداب اعتکاف اختصاص دارد.

 

گروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی در برنامه « مجله روز» با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان و متولیان اعتکاف در کشور به اطلاع رسانی مراسم و پوشش خبری این رویداد مهم مذهبی فرهنگی می پردازد.

 

برنامه های «به رنگ خدا» و «فقه پویا» در این ایام به طور ویژه به موضوع اعتکاف اختصاص دارد. همچنین کارشناسان دینی در برنامه های «صبح روشن » ؛« مهربان باشیم » ،« شبستان» ، نیز ویژه برنامه های میلاد مولی الموحدین امام علی(ع) ضمن تشریح فضایل ،آداب ومناسک اعتکاف به طرح مباحث کارشناسی پیرامون دستاوردهای معنوی برپایی مراسم اعتکاف برای جامعه ایمانی خواهند پرداخت.

 

برنامه «دانشجو» با حضور جوانان دانشجو به موضوع گرایش جوانان به معنویت و اعتکاف می پردازد.

 

رادیو معارف برای آشنایی بیشتر مخاطبان و علاقه مندان به مسائل اعتکاف، نشریه الکترونیکی « روزهای سپید» را در فضای مجازی منتشر کرده است.

 

 مجتبی تونه ای مدیر رادیو معارف در خاتمه با تأکید بر آمادگی کامل این رسانه دینی برای انعکاس و پوشش مراسم باشکوه اعتکاف در سراسر ایران اسلامی گفت : دعای پر فضیلت "ام داوود" را به طور زنده و مستقیم از حرم حضرت معصومه(س) به سمع معارف جویان می رسانیم./998/102/ب2

 

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات