۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۳۲۵۶۷۷
وزیر صنعت لبنان:

حزب الله و المنار هیچگاه عقب نشینی نخواهند کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر صنعت لبنان تصریح کرد که تروریستی خواندن حزب الله و قطع پخش المنار از ماهواره نیل ست و عرب ست نمی‎تواند ذره ای در اقدامات صهیونیستی و تکفیری ستیزانه آنها خلل وارد کند.
حسين الحاج حسن وزير صنعت لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الحاج حسن وزیر صنعت لبنان در مراسم بزرگداشت شبکه المنار که از سوی حزب الله در حسنییه شعث برگزار شد، گفت: اتهام حزب الله به تروریسم و تلاش برای خاموش کردن صدای المنار با پول و فشار عربستان سعودی انجام می گیرد. این کشور از سویی لبنان را به قطع روابط و همکاری و صادرات نفت و اخراج کارگران لبنانی تهدید کرده و از سوی دیگر پول هایی را در اختیار سایر کشورها می گذارد تا حزب الله را در لیست تروریستی قرار دهند.

 

وی افزود: در برخی همایش ها توانستند نظر برخی کشورهای عربی و اسلامی را برای تروریستی خواندن حزب الله جلب کنند و پخش شبکه المنار را از ماهواره های عرب ست و نایل ست قطع کردند چرا که مقاومت پروژه عربستان را در منطقه ناکام ساخته و پروژه تکفیر و فتنه را درهم شکست.

 

الحاج حسن بر وحدت میان مسلمانان و مسیحیان تأکید کرد و اظهار داشت: همچنان بر پروژه مقاومت در برابر اسرائیل و تکفیری ها و همچنین جلوگیری از سرنگونی سوریه به دست عربستان تأکید داریم. تکفیری ها هر که مخالف نظرشان باشد را به قتل می رسانند و در کتاب هایشان چیزی به جز قتل و کشتار مشاهده نمی شود.

 

وزیر صنعت لبنان ادامه داد: آنان تنها با زبان قتل و تخریب مساجد و کلیسا و زیرساخت ها آشنا هستند و مدت فراوانی را برای جستجوی مطلبی درباره جنگ با رژیم صهیونیستی گذاشتم اما چیزی در این زمینه نیافتم. تکفیری ها به صورت آشکارا از نیت خود برای صلح با دشمن صهیونیستی و دشمنی با مقاومت سخن می گویند.

 

وی تأکید کرد: همچنان به حمایت از ملت های یمن و بحرین پرداخته و هیچ کس توانایی ایجاد خلل در اراده مقاومت اسلامی و همچنین خاموش کردن صدای المنار را ندارد. حزب الله ساکت نمی ماند و المنار نیز عقب نشینی نخواهد کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات