۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۴۲۳۵۵۵
منتخب مردم کاشان در مجلس دهم:

لازمه انقلابی بودن مجلس، انتخاب درست مردم در دور دوم انتخابات است

منتخب مردم کاشان در مجلس دهم تشکیل مجلس انقلابی را در همه ابعاد برای پیشبرد اهداف نظام در راستای عزت و بالندگی مردم ضروروی دانست و گفت: لازمه انقلابی بودن مجلس، انتخاب درست مردم در دور دوم انتخابات است که انشاالله 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
سیدجواد ساداتی نژاد، منتخب مردم کاشان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سیدجواد ساداتی نژاد، منتخب مردم کاشان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شامگاه چهارشنبه، 8 اردیبهشت ماه، در همایش اصولگرایان شهرستان فارسان و در آستانه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان این که هر جامعه ای برای رشد و پویایی نیاز به دو بال پرواز دارد، گفت: یکی از این بال ها سرمایه مادی و دیگری سرمایه معنوی است.

 

وی با تأکید بر این که هر جامعه ای بتواند این دو بال استراتژیک را خوب بشناسد و به کار گیرد، به رشد و کمال می رسد، تصریح کرد: همه جوامع دارای این دو بال هستند اما رشد و ترقی تنها در سایه شناخت و بالفعل کردن این دو بال صورت می گیرد.

 

ساداتی نژاد، ظرفیت ها و نعمت های خدادادی را سرمایه مادی هر جامعه ای بیان کرد و افزود: ایران کشوری سرمایه دار در حوزه های مختلف است و همین سبب شده است که در بسیاری از عرصه ها غنی و ثروتمند باشد.

 

رییس سابق دانشگاه کاشان شناخت منابع خدادادی و برنامه ریزی برای بکارگیری درست آن ها را لازمه رشد و پویایی دانست و تصریح کرد: اگر می خواهیم از نعمت های الهی و سرمایه مادی که در اختیار ما است به نحو احسن استفاده کنیم، باید افرادی را در رأس امور قرار دهیم که دارای دید جهادی و نگاه علمی باشند و این بسیار ضرورت دارد.

 

وی به تشریح بال دوم پرواز هر جامعه ای که همان معنویت است، پرداخت و ابراز داشت: در حوزه معنویت، نخستین سرمایه ولایت است که بسیاری از کشورها از این نعمت برخوردار نیستند و همین عاملی برای پسرفت آن ها است.

 

منتخب مردم کاشان در مجلس دهم با تأکید بر این که سرمایه دوم بال معنویت در هر جامعه ای مردم خوب و همراه آن جامعه است، خاطرنشان کرد: تحلیل تاریخ صدر اسلام نشان می دهد که مردم آن زمان قدر امام خود را ندانستند و همین عاملی شد که آن ها بدهکار تاریخ باشند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که مردم کشور ایران سرمایه ای عظیم هستند که جایگاهی به مراتب بالاتر از مردم عصر پیامبراکرم(ص) دارند، افزود: مردم ایران ثابت کردند که اگر چه وجود حضرت رسول و ائمه اطهار(ع) را درک نکردند اما ولی زمان خود را خوب شناختند و با دشمن شناسی در راستای تشکیل حکومتی شیعه حرکت کردند و این کاری بود که مردم عصر پیامبر(ص) نتوانستند انجام دهند.

 

ساداتی نژاد با بیان این که مردم ایران خود را مدیون تاریخ نمی دانند، گفت: این مردم نعمت بزرگی هستند که باید قدردان آن باشیم و شکر عملی آن را به جا آوریم؛ شکر عملی این است که مسؤولان در همه حوزه ها به فکر مردم باشند و در راستای رفع مشکلات آن ها قدم بردارند.

 

منتخب مردم کاشان در مجلس دهم، امنیت را یکی دیگر از سرمایه های معنویت برشمرد و ابراز داشت: امنیت امروز ایران مدیون تلاش نیروهای مسلح و نتیجه موشک ها و اقتدار نظامی این مرز و بوم است که دشمن از آن واهمه دارد.

 

این مقام مسؤول، قدرت بازدارندگی ایران را سبب بالندگی و عزت مردم دانست و تصریح کرد: دنیای امروز چنین است که اگر اقتدار و توان نظامی نداشته باشیم، بلعیده و نابود خواهیم شد.

 

وی در پایان تشکیل مجلس انقلابی را برای پیشبرد اهداف نظام در راستای عزت و بالندگی مردم در همه ابعاد ضروروی دانست و افزود: لازمه انقلابی بودن مجلس، انتخاب درست مردم در دور دوم انتخابات است که انشاالله 10 اردیبهشت ماه برگزار می شود./9457/202/ب2

ارسال نظرات