۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۴۲۳۶۰۹
در نشستی خبری تشریح شد؛

برنامه های سپاه علی بن ابی طالب به مناسبت روز معلم

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) در نشستی خبری به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه به تبیین برنامه های سپاه علی بن ابی طالب(ع) پرداخت.
اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که صبح امروز در سالن جلسات ساختمان شجره طیبه صالحین برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران نقش مهمی در تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی پاسداران، بسیجیان و معلمان بسیجی در جمهوری اسلامی ایران دارد.

 

وی با اشاره به علت نامگذاری هفته معلم اظهار داشت: به برکت شهادت استاد اندیشمند و مجاهد علامه مطهری، 12اردیبهشت سالروز شهادت آن مرد بزرگ و آشنا به معارف پیامبر و آل پیامبر نامگذاری شده است چرا که وی یک معلم بود و کارهای بزرگ و برجسته چه در زمان حیات خویش و چه امروز که آثار وی نقطه عطف علاقه مندان علوم و دانش است، انجام دادند.

 

حجت الاسلام اکبری با اشاره به اهمیت مطالعه آثار شهید مطهری در میان جوانان تصریح کرد: امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب بارها به جوانان تاکید داشتند که با آثار استاد فرزانه آشنا بشوند و در زندگی خود بهره گیری داشته باشند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان برنامه های سپاه علی بن ابی طالب(ع) در ایام گرامیداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه خاطر نشان کرد: دیدار با مراجع عظام تقلید اولین برنامه است تا بتوان از رهنمودهای مراجع عظام برای استفاده بهتر و ارج نهادن به مقام و منزلت معلم انجام شود.

 

وی ادامه داد: روز شنبه 11 اردیبهشت ماه برنامه ای با میزبانی سپاه علی بن ابی طالب(ع) در همه رده های سپاه با بهره گیری از سخنان آیت الله مصباح یزدی انجام خواهد شد که رهبر معظم انقلاب فرمودند آیت الله مصباح یزدی نمونه شهید مطهری در جامعه امروز است.

 

حجت الاسلام اکبری در ادامه با بیان برنامه های سپاه در این ایام عنوان داشت: روز یکشنبه 12 اردیبهشت که مصادف با سالروز شهادت شهید مطهری است عزیزان پاسدار در همه رده های نظامی و انتظامی و معلمان عزیز در حرم حضرت معصومه(س) کنار آرامگاه شهید مطهری حضور پیدا می کنند و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی از ساعت 11 تا 13 از علامه شهید مطهری و شهدای روحانی مدافع حرم تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب(ع) خاطرنشان کرد: شام یکشنبه 12 13 و 14 اردیبهشت به مناسبت تجلیل از سه شهید شاخص در طول انقلاب اسلامی شهید شاه آبادی، شهید علامه مطهری و شهید محمد مهدی ملامیری از شهدای روحانی مدافع حرم مراسمی در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان با سخنرانی آیت الله کعبی از اعضای خبرگان رهبری، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده استان قم در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در بسیج برگزار خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه از مربیان و کارکنان عقیدتی سیاسی و مدیرانی که در طول سال کارهای برجسته در راستای تربیت و آموزش انجام دادند تجلیل خواهد شد./1325/پ202/ی

 

  

ارسال نظرات