۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۴۲۴۷۵۰

حضور انتشارات چکه با ۲۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

انتشارات چکه با بیش از 230 عنوان کتاب کودک و نوجوان از نویسندگان مطرح ایرانی و خارجی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته است.
  انتشارات چکه
به گزارش خبرگزاری رسا، امسال انتشارات چکه با بیش از 230 عنوان کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته که از این تعداد بیش از 100 عنوان در سال 94 منتشر شده است.

این آثار در قالب ترجمه از نویسندگان مطرح خارجی و مترجمان و مولفان بزرگ و شناخته شده ایرانی است. آخرین کتاب نوشته امبرتو اکو با ترجمه غلامرضا امامی است. همچنین مجموعه آثار «قصه‌های خوشحال» با ترجمه امیرمهدی حقیقت، نوشته تری جونز از جمله کتاب‌هایی است که در این دوره از نمایشگاه از سوی انتشارات چکه عرضه خواهد شد.

انتشارات چکه همچنین مجموعه کتاب‌های بچه‌های شاد برای گروه سنی الف و ب را در مجموعه کتاب‌های خود دارد. کودکان و نوجوانان در روزهای مختلف می‌توانند با نویسندگان محبوب خود در این انتشارات دیدار داشته و در جشن امضای کتاب‌های چکه شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای حضور در انتشارات چکه می‌توانند به چادر 109 بخش 4D، غرفه 84، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مراجعه کنند./998/د102/ق
 
منبع:  انتشارات چکه
ارسال نظرات