۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۴۲۵۳۴۳

یکی از روحانیان بر ضرورت ایستادگی در برابر صهیونیست ها تاکید کرد

مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان ضمن تاکید بر حفظ وحدت، خواستار ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.
شيخ حسن عبدالله مسوول فرهنگي جنبش امل لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن عبدالله، مسؤول فرهنگی جنبش امل لبنان امروز با عبدالمجید صالح از اعضای پارلمان این کشور و تعدادی از اعضای مراکز دینی دیدار و گفت‎وگو کرد.


وی در این دیدار بر ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: مجامع عربی و اسلامی برای تحقق حقوق این امت باید با یکدیگر متحد شده و در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی بایستند.


حجت الاسلام حسن عبدالله افزود: رژیم صهیونیستی در سالیان گذشته همیشه درپی ایجاد تفرقه، نفاق، انحراف از مسائل اصلی منطقه به ویژه فلسطین در میان امت اسلامی و عربی بوده است.


وی تصریح کرد: اگر ما وحدت حقیقی را می خواهیم نباید از مسیر و اهداف اصلی خود دور شویم. ایجاد اختلافات داخلی در بین کشورهای عربی و اسلامی به سود آنان نیست.


این عالم لبنانی با اشاره به جنایت‎های رژیم اشغالگر اسرائیل خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب در کشورهای مختلف منطقه به خصوص در غزه جنایت‎های مختلف و با شیوه‎های گوناگونی را انجام داده است. این اقدامات شنیع رژیم صهیونیستی باید درس عبرتی برای ما باشد که بیشتر در مورد حقیقت واقعیت‎ و درگیری‎های منطقه بیشتر بیندیشیم.


وی ملت لبنان را به مشارکت در انتخابات شورا دعوت کرد و اظهار داشت: مردم لبنان با مشارکت پرشور در انتخابات باید به فکر جامعه و نسل آینده خود باشند./994/ب902/د

ارسال نظرات