۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۲۵۵۱۸
بیانیه انقلابیان بحرینی؛

اشغالگران را با پیکرهای زخمی به عربستان بازمی گردانیم

انقلابیان بحرینی از نیروهای اشغالگر عربستانی خواستند پیش از آنکه به خشم ملت مبتلا شده و با پیکرهای زخمی به کشور خود بازگردند، از بحرین خارج شوند.
تظاهرات بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای انقلابی بحرین با صدور بیانیه ای تحت عنوان "العصف المأکول" خطاب به مزدوران آل خلیفه اعلام کردند: به زودی قلعه های شما ویران شده و زمین زیر پای شما به لرزه می افتد.

 

در این بیانیه از جوانان بحرینی خواسته شده که برای استمرار خط انقلاب در کشوراز هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

انقلابیان بحرینی خطاب به نیروهای بیگانه که عمدتا از عربستان سعودی برای کمک در اجرای سیاست های سرکوب گری آل خلیفه به بحرین آمده اند، هشدار دادند: به شما مزدوران و اشغالگران نصیحت می کنیم که هر چه زودتر در سلامت کامل بدنی به کشور خود بازگردید، پیش از آن که مجبور شوید زخمی و مجروح به کشور خود بازگردانده شوید.

 

در این بیانیه آمده است: جوانان انقلابی بحرین هیچ گاه عرصه را خالی نمی کنند و همواره برای ایستادگی برابر تجاوزگران و زورگویان در میدان عمل حاضرند. ما هیچ گاه اسرای در بند خود را فراموش نمی کنیم و جلادان و شکنجه گران را به سزای عملشان خواهیم رساند. این یک پیمان بر عهده ما و یک هشدار نسبت به تروریست های وابسته به آل خلیفه است.


 
انقلابیان بحرینی تصریح کردند: آل خلیفه از هر گونه ارزش انسانی بویی نبرده و در رفتار ماموران امنیتی وابسته به رژیم با زندانیان به ویژه بانوان انقلابی در بند از جمله طیبه درویش و ریحانه الموسوی این رذالت بیشتر هویدا می شود.

 

از سوی دیگر جنبش آزادگان بحرین نیز با صدور بیانیه ای هرگونه مصالحه و سازش با آل خلیفه را رد و تاکید کرد: از گوشه و کنار کشور شنیده می شود که برخی در صدد سازش با رژیم فاسد آل خلیفه هستند. انقلابیان بحرین ضمن رد این مساله اعلام می کنند که تا انتها در مسیر انقلاب باقی خواهند ماند. /1321/ب902/د

ارسال نظرات