۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۴۲۵۷۳۵
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نمایشگاه کتاب فرصتی برای دیده شدن ناشران شهرستانی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اثرات مثبت برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب فرصتی است تا استان‌های دورافتاده و کوچک نیز به این رودخانه بزرگ فرهنگی متصل شوند و بخشی از آوردگاه خود را وارد این جریان کنند.
نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری رسا، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به اثرات مثبت برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب فرصتی است تا استان‌های دورافتاده و کوچک نیز به این رودخانه بزرگ فرهنگی متصل شوند و بخشی از آوردگاه خود را وارد این جریان کنند. همچنین می‌‌تواند از این جریان استفاده زیادی ببرند.

 

خادمی افزود: در این محل آخرین یافته‌های فرهنگی کشور در عرصه کتاب ارایه می‌‌شود و همه مردم در جریان این فعالیت‌ها قرار می‌‌گیرند.  

 

وی ادامه داد: طی در سال‌های اخیر در دولت تدبیر و امید کیفیت برگزاری نمایشگاه شرکت کنندگان و کیفیت کتاب‌ها ارتقا پیدا کرده و معتقدم هنوز هم جا دارد که این کیفیت‌ها بهتر شوند.

 

خادمی همچنین درباره جابجایی مکان برگزاری نمایشگاه به شهر آفتاب توضیح داد: امسال نمایشگاه صاحب مکانی ثابت شد امیدواریم از این سرمایه‌گذاری انجام شده در حوزه فیزیکی به نحو احسن بهره برداری کنیم و بتوانیم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را روز به روز در کشور انجام دهیم. 

 

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی رحمة الله علیه قرار دارد./998/د102/ق

 

منبع: ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

ارسال نظرات